Gå til innhold

spretter inn her jeg


Maren og snella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk!

Jeg er en trøtt liten lykkeklump...

Kommer sikkert til å sove bort halve første tri denne gangen også :P

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jepp, det er akkurat da jeg har termin :D

Kult at det skulle klaffe for begge da!!!!

Blir jo spesielt morsomt når man kan følge noen fra a til å :)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått symptomer ennå? Jeg har ømme bryster, skikkelig distre, mareritt, men ellers fin form ennå. Hadde ikke matlyst i dag tidlig, men jeg er ikke kvalm. Skal på ferie neste uke, så jeg håper kvalmen lar vente på seg. Kjipt å spy i syden med venner og barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det tør jeg påstå at jeg har...

Skjønner nå at testomaniet var någet unødvendig, kroppen sier sterkt ifra at noe er på gang.

Distre er jeg alltid, men litt værre nå. Puppene er skikkelig ømme og jeg er trøtt som en strømpe. Har tatt flere svalestup ned i tastaturet i dag. Sjefen min foreslo at jeg skulle ta med en støtpute til i morgen, han har iallefall humor. Sprøtt at det har blitt såpass allerede, IKM er jo ikke før i morgen (tar det som ett godt tegn). Pleier ikke bli så kvalm, så jeg håper den holder seg vekke denne gangen også...

 

Håper kvalmen din unnlater å vise sitt grønne åsyn før du er tilbake fra ferie!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske jeg har fått symptomer så tidlig før heller, men jeg håper ikke kvalmen kommer tidligere pga. det heller. Men idag har jeg vært trøtt. Kunne jeg lagt meg ned hadde jeg vel blitt der. jaja.. får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...