Løven,fisken og vekten Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Skal på jentetur til London 19 desember:) Har dere noen butikker å anbefale der som man bare må innom?? Har aldri vært der så trenger tips:)
Lille L Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Ikke jeg, men mamma og pappa var der for ca 2uker siden. De elsket london. Mamma sa at det var et svært kjøpesenter der som het Harolds som var verdt en titt. Ellers så var det jo mange handlegater og små butikker :-) Kos deg på jentetur!
Løven,fisken og vekten Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Takk for det:)Gjett om vi skal kose oss:) Da får vi nok ta en tur innom Harolds:)
Har byttet nick ! Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Fotballkamp må dere på!!Se Arsenal, Tottenham eller Chelsea, evt westHam men de er litt mindre... Ellers er speakers corner i Hyde Park spennende på en søndags formiddag (mange folk som kommer for å snakke om hva som opptar dem, noen seriøse og endel smårare mennesker....). Også har man selvfølgelig Maddam Tussauds, planteratiet, British museum og endel andre museer.
solstråle69 Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Det store kjøpesenteret heter Harrods, og er absolutt verdt en titt - spesielt ved juletider. :-) Ellers synes jeg Oxford Street er verdt å få med seg på 1. besøk - men de billige og litt anderledes butikkene finner du i "sidegatene". Kommer litt an på hvor god tid dere har også.
Har byttet nick ! Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Er sikkert Harrods, hun over mente. Lukseriøst senter som har alt av merkevarer. Og det de ikke har skaffer de. men det er rådyrt der.
Gulosten™ Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Regner med kanskje det var Harrods hun mente eller? For det er et kjempestort fantastisk senter, som nesten koster penger å bare gå inn i. Men sikkert gøy:) Ellers er det en del bra butikker i Oxford Street (Primark er genial, du kan shoppe deg i hjel på undertøy for bare noen hundre kroner. Disney Store, Zara, New Look osv.), Covent Carden og Camden Market er også ålreite steder! God tur, selv skal vi til Paris igjen i desember
Lille L Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 hehe oke Harrods da.. Aner ikke åssen det skrives:p
Løven,fisken og vekten Skrevet 16. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2008 Takk for alle tips:) Hvor mye lommepenger bør man ha med seg da??
lille je Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Mest mulig:) Jeg har vært i London en del ganger, og mine favoritter er Covent Garden og Carnaby Street. Carnabystreet er ei lita, idyllisk sidegate ikke langt fra Picadilly circus og Oxford Street. Der har de små, sjarmerende butikker. God tur:)
Ønderkåver Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Vi var i London i september i fjor. Handla masse i Camden, der er det en del "alternative" butikker, og mye å se på. Hvordan det er der nå etter brannen vet jeg ikke, men det kan du sikkert finne noe info om på nett. Google Camden Market så kommer det nok opp noe:)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Vi var der i februar i år, og vi skulle bare på en kort tur, så vi heiv oss på busstur med The Big Bus Company (tror jeg det var) for å få en liten oversikt over byen og hvor det var vi ville dra. Det er mulig å gå av og på nårsomhelst og hvorsomhelst og billetten er gyldig i 48 t. Veldig greit! ser dere da interessante butikker hopper dere bare av, og hopper på en annen buss når dere er ferdige.
Løven,fisken og vekten Skrevet 17. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 17. september 2008 Takk for alle svar:) Nå har jeg ihvertfall reisefeber;)hehehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå