Gå til innhold

Jeg er så glad.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har fått plass i stor avdeling i barnehagen likevel. Jeg fortalte det til ham igår og hele han lyste opp. Han skal bytte med en annen gutt. Han andre blev 2 år i sommar og blev plassert i stor avdeling mens min gutt blev 3 år og måtte bli igjen i liten avdeling. Nå har alltså de to byttet plass og jeg er så glad. Nå slipper jeg å gå med en klump i halsen hele dagene:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker dette. Så bra at du fikk byttet! Kan tenke meg at du har en god følelse nå ja =)

 

Skrevet

Det er bra!

 

Men jeg fatter ikke hva barnehagen din har drevet med, som har gjort en så gedigen tabbe, for det er det jeg vil kalle det....

Tenk å plassere en 3 åring på småbarns avd og en 2 åring på stor barn avdeling???

 

Skulle ha vært meg....grrrrrrrrrrr.... hehe:)

 

Men bra de tok til vettet i hvertfall:D

 

Skrevet

Saa utrolig flott da !!!

 

Husker innlegget ditt og utrolig kjipt at det ble en slik start, men godt at det ordnet seg da.

Skrevet

Kjempeflott. Er jo utrolig viktig at man er fornøyd med stedet der man har barnet sitt så mange timer i uka. Glad på dine vegne.

Skrevet

Ja dette husker jeg også...så bra da !!!

Skrevet

Så bra!! Husker dette og godt det endelig ble en ordning på det!! Hvordan har det godt med sønnen din fram til nå? Virker jo som han har lagt merke til det siden han lyste opp når han blr fortalt at han fikk skifte avdeling..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...