h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Her blir det ostesnitsel, med potet og raspet gulerøtter:)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Har kylling filet jeg skal lage noe med.. Men barna mine spiser ikke dette så vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har prøvd det en gang nå den siste tiden, og vil prøve det en gang til idag for å se. Prøver å være flink å variere, men elsdte har aldri vært glad i middagsmat, og yngste tar etter.. Så må tenke ut en måte å annrette den på slik at de liker den.. Noen forslag??? Må bli i små biter da sist gang syntes de den var ekkel å tygge å ble til tyggis i munnen..
~~DoraDora~~ Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Oi sann...så ikke denne tråden jeg visst :/ Lagde en egen tråd.... jaja Vi skal ha Joikakaker, poteter, gulerøtter, brokkoli og hjemmelaga rørt tyttebærsyltetøy:p
yasmina Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Kjoettkaker i brun saus med erterstuing
Korse76♥ Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Min lille prinsesse er glad i kyllingfilet i biter, stekt med krydder og hvitløk. Serverer med ris og sånn Bretagne kyllingsaus ved siden av. (hadde det i går vi)
fornøyd ja Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Her blir det Thai Kylling suppe med scampi, foccacia og salat
metaMORfose Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Her blir det steinbit i folie med grønnsaker og scampi. Ris ved siden av. Og kanskje saus hvis mannen min kommer hjem og lager den ))
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Her blir det fiskepinner med kokt potet, raspet gulrøtter og smeltet smør.
Mille** Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Vi har hatt mamma og hennes samboer over på kyllingsalat med fetaost og hvitløksbrød. Nam! )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Vi har grillet, laks, kylling, marinert grillkjøtt og pølser. Men potetsalat til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå