h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 om natta...? Evt hvor kaldt skal det være før vinduet blir lukket?
2 små orkaner Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Ja, dessverre. Samboeren min liker å ha det kaldt å soverommet. Jeg har py og sokker + dyne + ekstra teppe når det er riktig kaldt på vinteren. Vi lukker vinduet når det er rundt minus 10 grader ute, men da har vi hellere ikke varme i rommet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Ja nå når det er + grader (med mindre de forb... sauene står rett utfor å brææææker hele nettene) Men vi holder på å skifte kledning og isolasjon, så det er kaldt og trekkfullt fordet om jeg lukker vinduet. Hadde ovnen på de vintrene jeg har hatt barna på rommet og ammet. Liker ikke å fryse nesten ihjel jeg =)
Korse76♥ Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Har vinduet oppe hele året... Har vel hendt jeg har lukket det når det er minus 20 eller verre ute..
metaMORfose Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Når det blir så kaldt på soverommet at vi våkner av at puta er kald når vi snur oss, da lukker vi i det minste inntil vinduet. Men som regel står det på lufting hele vinteren. Vi bor på østlandet, så det blir jo sjelden sprengkulde. Kanskje noen få uker på vinteren. Blir det så kaldt at jeg ikke kan ligge i nettoen lenger men trenge pysj osv, da lukker vi det inntil. )))
bambi på isen Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 ja, vi sover med vinduet åpent året rundt :-) Når ungene var babyer bodde vi jo ikke her, men i rogaland, da tok vi bare en tynn lue på dem når de sov på vårt rom med åpent vindu;-)
~~DoraDora~~ Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Vi sover ikke med vinduet åpent. Vi har aldri ovn på, men ligger i den temperaturen som er. (Har vinduet oppe hele dagen, men lukker det rett før vi legger oss til å sove.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Ja vi sover med vinduene åpne. Stort sett hele året. Lukker de kanskje på vinteren hvis det er for kaldt. Mange ganger om vinterern så har huset blitt så varmt med all fyring og slikt at det er for varmt å legge seg, og det er herlig å sette opp vinduene når vi legger oss. Liker det godt og varmt under dyna og kald luft å puste inn. Får vondt i hodet og uvel hvis jeg ligger på et varmt soverom.. Mannen lukker det fort da han bare vil ha sommerdyne heller året rundt.. Så jeg lukker det opp og han igjen.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Å ja. Klarer ikke sove med vinduet igjen, får hodepine dagen etter. Er vel ca -10 før vi vurderer å sove med det igjen. Kler veldig godt på småtten for tiden siden han ligger på vårt rom fremdeles.
NoDoubt Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Vi har vinduet åpent så sant det ikke er vinter. Vi har villavent så det er hele tiden frisk luft i hvert rom. Vi har vinduet oppe for å få mer trekk inn på rommet.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Ja. Når det er 10 minus lukker vi det før vi legger oss.
blond Skrevet 17. september 2008 #13 Skrevet 17. september 2008 Vi pleier det, men om vinteren er det lukket når jeg legger meg slik at det ikke er kaldt i rommet. Jeg fryser lett og får ikke sove da, men å stå opp i et kaldt rom plager meg ikke (så mye).
Lykkeligmammatiltre Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 Bare på sommeren, er en stund siden vi lukket vinduet nå, begynt å bli kaldt ute, jeg elsker å ha det vaarmt på soverommet, deiligst det syns jeg! sikker for varmt for veldig mange men skjønner ikke at så mange av dere sover med vinduet oppe på vinteren ;/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå