Mamman til AM&JS Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hva ville dere valgt..til en simovogn..nyfødt baby.. Har hatt voksi til de tre andre..men må denne gangen kjøpe nytt..hva skal jeg velge?? Blir boende på østlandet..
hamsterpia Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Vi hadde lammeskinnspose i fjorvinter til mini. Synes voksiposene blir for store til de små babyene. Han hadde det godt og varmt i skinnposen, men nå har han vokst fra den, så vi har kjøpt voksi til denne vinteren. Bor også på østlandet.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg er fan av Odenwalder, så det må nesten bli min anbefaling ) Gjerne lammy som har avtagbart lammeskinn i ryggen - posen holder helt til vognperioden er over )
gerd Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg har blitt anti-voksi. Den er altfor stor og klumpete og kan fort blir for varm ogsp. Jeg har alltid likt lameskinn, men ser at det er veldig smart med dunpose. Disse er jo lettere og mindre og veldig gode og varme!
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Vi har kjøpt den nye Voksi Urban. Den er ikke så stor som den vanlige viksi posen (følger med en seperat del som du fester på når barnet er blitt større). Den er laget av ull og dun. Er godt fornøyd med den så langt verfall
Mamman til AM&JS Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 Hehehhe..takk for svar damer..MÅ bare le litt av hvordan jeg har uttalt et ord i overskriften her..hehehe...Jajaj..dere forsto nå hva jeg mente..godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå