Spente med nr 3 i vente... Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 har fått en voxipose av svigerinna mi.. ho har vært så snill å vaska den, men ho bruker så mye skyllemiddel at jeg blir helt dårlig, så må vask den engang til..... hp må bnruke vanvittig mye.... lukter det av guttungen bare han har vært inne der... barna hennes og stinker skyllemiddel....
Mamma2OO5 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 du må ta den ut av trekket og vaske trekket. Dyna inni har hun vel ikke vasket med skyllemiddel?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 åå jeg kan ta av trekket ja.. har ikke sett så nøye på den.... he he... ho har sikkert ikke vaska dyna da nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå