Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Gruppa hennes var ute når vi kom, så hun fulgte etter meg langs gjerdet etter at vi sa hadet. Ble jo en ekstra kos oppe i hjørnet, men så begynte hun å gråte og var fryktelig lei seg. Problemet er at det er en del av uteområdet hvor de voksne ikke er så mye, hvor de store barna leker litt for seg selv. De holdt på å gjøre klar til tur, og de voksne som var ute var utenfor hørevidde. Så ingen kom og tok henne da jeg gikk... Men jeg kunne jo ikke stå der så lenge, det ville gjøre vondt verre. Hadde ikke med telefon heller, ellers hadde jeg nok ringt ned og fortalt at hun sto der alene. Håper de kom seg raskt av gårde på tur. Neste gang vi sier hadet ute skal jeg ta en omvei, så hun ikke ender opp i akkurat det hjørnet. Bedre å vinke ved porten, der fanger de opp det om noen er lei seg. Ble litt langt men måtte lette mitt hjerte litt...
Mille** Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Huff ja, det er ikke noe kjekk start på dagen når man må gå fra de gråtende. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå