Gå til innhold

Plager med tannbryting, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på snart 6 mnd som er i den verste tannbrytningen. Normalt er hun strålende blid, leken, snakkesalig og selvstendig, men spesielt den siste uken har hun vært i dårlig form og utafor. Hun tåler ingenting før hun begynner å gråte, av og til temmelig intens skriking. Hun klarer seg ikke mer enn få minutter alene under buen sin, men vil heller ikke sitte i fanget. Jeg prøver å leke, synge, distrahere, kose og gynge med henne, men ingenting virker bra nok... Hjelp!!!

Den første tannen brøt fram forrige helg mens den andre tannen kom frem i går. Vil hun bli i bedre form nå eller begynner tennene oppe å komme med en gan? Hun hadde feber i går (38.4) og var slapp og utenfor. Jeg ga henne ei stikkpille siden hun generelt virket slapp og utafor og da gikk feberen ned etter et par timer uten at hun sprudlet noe mer av den grunn. Trøsten er at hun sover og spiser godt, men jeg vil ha tilbake den blide go`jenta mi og lurer på om noen kan si meg når??? Vet vel at det ikke er noe fasitsvar på dette, men...

Håper på noen oppmuntrende ord!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:)

Vet åssen du har det for har en sønn på 11 mnd som har sliti veldig med tennene:(

Nå driver han med tann nr 9 og 10 og er helt desperat...er ingenting som hjelper her...

Trøst deg med det at snart er jenta di like blid og sprudlende igjen...men er nok vondt noen dager til etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...