LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Ser over julegavelista, den har jaggu nesten fordobla seg siden i fjor...! menmen, får ta det sporty og begynne i god tid. Er ferdig med de fleste til barn da, men den er til de voksne det er dyrt, desverre. :-/
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hehe.. Mja, ikke billig med julegaver, men vi har begrenset litt hvem vi skal kjøpe til. Ikke til søskenbarna mine etc. Pleier å bestille kalendere etc til oldeforeldre.. Tenkte at jeg skulle scrappe litt i år, har funnet noen geniale klokker på Ikea som man kan scrappe litt på.. Fine julegaver trenger ikke bli så himla dyrt;)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Nei søskenbarn, erru gærn? Hihi, har ikke gitt gaver til folk så langt ute noensinne jeg. Med godt over 20 søskenbarn og omlag like mange tanter og onkler hadde det vært sveltihjel for meg. Gir til mamma og søsken, og til venner. Det samme gjør kjæresten, bare at han har pappa og dobbelt så mange søsken, og de er etablerte med barn i tilegg. Så blir omlag 35 å gi til, med stort og smått, i fjor var det litt færre for å si det slik. :-p
Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Å herremin.. Her er det en "ekstra" oldemor, så det blir vel bare 12 her i år tipper jeg.. Men har problemer nok med å finne på noe til alle..
Gjest irismor Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 6 gaver igjen =0) Og 4 av dem er pengegaver, og de 2 siste vet jeg hva vi skal ha men må komme meg til Bærums verk først. Skal nemlig kjøpe bunadsposer til svigers, fant nemlig poser i samme type som de har bunad.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 Åhh så herlig! I fjor hadde jeg 24 å gi til, men over halvparten (13) var unger og enkelt å finne noe til. Pokker ta bestevenner som presterer å få 6 unger liksom :-p Neida, syns det er koselig jeg. Og gavene til barna er jeg som sagt nesten ferdig med, må bare ta et overblikk. Værre med de voksne.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Åhh, det var en kjempefin idè da! kanskje jeg skulle kjøpe det til mamma (moahaha, skal jo arve bunaden hennes en dag...!) :-D
Gjest irismor Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Svigers har vest-telemarks bunader. I en liten butikk på Bærumsverk så hadde de bunadsposer i vest-telemark mønster. De var kjempefine samt en passende gave til noen som har de meste fra før. De hadde andre typer mønster også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå