~sjiraff~ Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Snupps vil selvfølgelig ha hamburgere og ikke pølser på bursdagen sin. Men hvor kjøper man hamburgere som er ferdigstekte? Og som ikke er svindyre? Og finnes det små hamburgerbrød lenger? (nesten så jeg vurderer å dra på mækker'n og kjøpe med meg derifra)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Finnes jo store pakker med karbonader å få kjøpt (rema feks), legge de i ildfast form og varme i steikovnen, blir jo vel så gode. Små hamburgerbrød har jeg aldri sett..
MintCondition Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Du kan kjøpe ferdige hamburgere (fins frosne i type 20pk og slikt), og stikke ut mindre burgere med et glass f.eks? Brød aner jeg ikke, men det kan du jo lage selv også da.
~sjiraff~ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Ja har vurdert karbonader, bare usikker på om det blir like bra? Snuppa her er kresen, så dumt hvis jeg ender opp med noe hun ikke vil ha. Fantes små hamburgerbrød for bare noen år tilbake, men er lenge siden jeg har sett det nå..
MintCondition Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Karbonade og hamburger smaker jo ikke likt da
MintCondition Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 ..men koster ikke de små burgerne fra mækkern type 10,- eller noe da? Sikkert billigere å kjøpe der enn å lage selv!
~sjiraff~ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Nei, det gjør jo egentlig ikke det... Men det frister mer å kjøpe en stor pakke med ferdig stekte karbonader enn å stå å steke en hel haug med hamburgere.... Men jeg kan jo forøvrig steke de på morgenen og varme de i langpanne før barnebursdagen kanskje? Hvorfor kunne ikke den ungen bare ønske seg pølser da? )
Gidder ikke! Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Rema 1000 har veldig billige frosne hamburgere og de inneholder 80-90 % rent kjøtt. Tror jeg Nordfjord.
~sjiraff~ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2008 Det var det som slo meg også.. hehe.. Tror de koster 15 kr jeg. Men skal jeg lage selv så er de billigste jeg har sett til 10 kr pr burger (Frist price) og da skal vi jo ha brød og tilbehør i tillegg...
MintCondition Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Da hadde jeg lett kjøpt med en diger pose burgere fra mækkern istedet jeg altså Både penger og tid spart!
Gidder ikke! Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Det kan du jo gjøre, blir det samme som ferdigstekte det;) Skjønner henne godt jeg, hamburger er mye freshere!
~sjiraff~ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2008 Ok, skal sjekke ut pris der. Ellers så får mannen kjøre ut på mækker'n tidlig lørdag morgen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå