Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 er namnam..........og idag skal msb og jeg på tur. Til en gammel by hvor de har verdens beste hjemmelagde sjokolader.......og skobutikk i en kjempekoselig kafe:) Høres ikke det ut som en drøm jenter?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2008 Og vi koste oss:-) Takk for turen msb!! Tar den gjerne igjen for litt god mat, sjokolade og hyggelig selskap:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Takk for tur og alltid like hyggelig selskap:o) Sjokoladen var verdt turen alene, men med god mat og nisjebutikker i tillegg så tar jeg gjerne turen igjen. Kanskje ta på litt bedre tursko, så vi kan vandre litt gatelangs??? Det fantes både julegaver og bursdagsgaver der også)) Det er deilig å kunne nyte livet og dets goder, ikke sant???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Ja, tursko gjelder neste gang:-) Og julegaveshopping er jo bare helt topp der vi var innom idag:-) Og en picnictur med barn når været blir mildere igjen er helt toppers!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Ja picnic hadde vært noe:o) Det må jo være mulig å spise sjokolade på picnic eller???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 ÅFFKÅRS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reveenka Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Å, furt - jeg vil å være med! Kan det ha vært fordi jeg var på jobb at det ikke gikk?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2008 Kan være no der ja;-D Om du ikke har lært deg å nyte dagene lizzom!!! Men snart, skal du se at jeg har begrenset kosetid jeg også..............
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. september 2008 I Gamlisbyen i Frækstad;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå