Lille L Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Da mener jeg ikke papirarbeidet osv.. Men, for den lille? Jenta mi begynnte i barnehagen i aug. Tilvenningen gikk kjempe bra og jeg trengte og være der i 1dag med henne. Men, nå skal vi jo flytte og jeg er ikke sånn kjempe fornøyd med den barnehagen hun går i nå. Da har jeg funnet en som er mye nærmere oss og i samme bydel. Så som sagt, er det veldig slitsomt for barnet? Hun blir foresten 2 i nov:o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Det tror jeg kommer veldig ann på henne, hvor lett hun tilpasser seg. Snuppa mi bytta ifjor, rett før hun ble 3 år. Det gikk strålende, aldri noe savn over den gamle barnehagen.... Jeg har lyst og bytte selv nå, men iom at jenta mi strax er 4, så tenker jeg at "vennindebåndene" er litt sterkere...
Lille L Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Ja, hun tilpasser seg veldig godt. Og hun har jo ikke gått der så lenge, så kanskje hun ikke har knyttet så sterke bånd til barnehagen. Nei, dette tror jeg går bra:)
Raych Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Har du fått plass i den andre bhg da? Er vel ikke bare å bytte uten det:)? Tror det går bra med bytting når det gikk såpass bra med tilvenningen. Verre kanskje når de blir større og har begynt å få en del venner i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå