Gå til innhold

Er jeg teit og hysterisk hvis jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

sier ifra til barnehagen at jeg ikke vil at de skal bruke parfymerte våtservietter på bopen min? Jeg synes det er ille nok at hun skal vaskes med våtservietter hver eneste dag, men i tillegg så tar de den øverste pakka i bunken og bruker til alle barna, og så jobber de seg nedover. Jeg har lagt merke til at bop har vært litt rød i stumpen noen ganger når hun har vært i barnehagen noen dager, og jeg lurer på om det kan være fordi de bruker andre våtservietter enn de parfymefrie vi kjøper selv.

Jeg hater å være vanskelig mor, men det kan da ikke være så veldig farlig om jeg sier at jeg ikke vil at hun skal bruke våtservietter fra pampers og natusan for eksempel...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns jeg de skal respektere. Og vertfall siden hun blir rød og sår da. Trodde de hadde egne bleier og servietter jeg? Bruker de alle sine på alle liksom da eller?

Skrevet

Kan du ikke kjøpe egne til henne og si at du ønsker de skal bruke de? Eller i vår barnehage har de slike geniale tørrservietter, også fukter de de i vasken og vasker rumpa. Har aldri sett en eneste våtserviett der jeg:) Lettvint og mer hygienisk.

Skrevet

De har egne bleier pga av størrelser ol, men de bruker en pakke våtservietter om gangen for at det skal bli litt mindre å holde styr på, og litt mindre å drasse med seg på tur (de er på tur et par ganger i uka).

Skrevet

jeg spurte om de kunne bruke de våtserviettene vi bruker til vanlig i bhg, de som man kjøper på apoteket. Da spurte hun hvor jeg fikk kjøpt dem, for de skulle handle inn våtservietter til snuppa og ha der. så her var det ikke noe problem. Jeg sa til og med at de kunne jo bruke de andre hvis det var det merket de kjøpte, men de insisterte på å kjøpe sånne jeg brukte til snuppa.

Kan ikke tro det skulle være noe problem nei... :)

Skrevet

Hvis u får utslett av det så må du jo bare si i fra! Enkelte tåler ikke parfyme, og da må de respektere det. Lille kan jo ikke bli sår i rompa, det er jo ikke akkurat spes godt kan jeg tenke meg :s

Skrevet

Tørrservietter er vel og bra, men de skifter som regel ihvertfall et av de daglige skiftene ute, og da forstår jeg at det er mye mer praktisk med våte. (De er under tak og i ly, så de fryser ikke under bleieskift altså, men hun går i en liten barnehage der de er veldig store deler av dagen ute i friluft.)

Skrevet

Absolutt ikke! Snupp tåler ikke våtservietter, er veldig tander nedentil, tåler ikke pampers bleier heller, vi sa fra når hun begynte i barnehagen og de brukte selvfølgelig ikke våtservietter på henne. Si fra du. :o)

Skrevet

Hun tåler parfyme, men den lille sarte barnerompehuden hennes er jo ikke vant til slik røff behandling:)

Jeg tror jeg skal snakke med dem om det etterpå jeg.

Skrevet

Bopen tåler heller ikke pampersbleier (hun gjorde ihvertfall ikke det når hun var baby, har ikke prøvd siden...)

Skrevet

nei jeg synes ikke du er teit og hysterisk....blir barnet ditt sår av våtserveiettene så kan du forlange at de bruker et annet merke uten parfyme blir vel ikke så mye ekstra jobb pga det....ser jo selv at mine barn reagerer på natusan våtservietter og jeg har ikke peiling på hva slags merke som er bra når de blir lett såre :(

Skrevet

Nei, absolutt ikke. I vår bhg bruker de ikke våtservietter- var noe av det første vi sjekket opp, da guttungen slett ikke tåler våtservietter. Mulig de bruker på tur, men that's it.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...