Gå til innhold

Hei jenter!


Scorpiogi

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med dere alle?

 

Selv har jeg hatt en lang internettpause, det var egentlig deilig. Bære vært innom snarest og tittet litt. Det tok litt av i negativitet en stund, så kjente jeg trengte å ha litt pause. Bare kikket her på augustklubben, her er det alltid hyggelig!! :o)

 

Lille Vebjørn vokser godt ja! Han hadde strakt seg 4 cm på tre-ukerskontroll, og nå er han jo faktisk 5,5 uker så da har han nok vokst mer. Og Det er begynt å komme valker på hender og lår. Herlig :D

Edvard er kjempeflink storebror enda, tror det blir å gå bare bra! Men ellers tror jeg han er inne i en slags "periode"... alt er "MIN!" og hvis han ikke får det blir han kjempesint. Også slår han, det er lit frustrerende...

Men han er jo stortsett bare god da.... :)

 

Noen flere som har unger med "periode" :)? Hva gjør dere når de slår? Hvis de gjør det da.... Han ler liksom bare når vi sier at det er vondt og ikke lov osv....

 

Ellers er det rolige dager, jeg er nå hjemme, gjør husarbeid, ut og går tur. Og har begynt på "kjerringtrimmen" her ute. Det er moro ja :)

Neste uke begynner jeg å jobbe i 20 % stilling. Dvs en kveld i uka(dirigere korps), så mannen får 4-dagers arbeidsuke heretter, fram til i mars, da får han heltids perm.. Han gleder seg, tror jeg :o)

 

Nå er det klesvasketid, vi snakkes! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt å ta en pause fra nettet av og til.

 

Ja de periodene. Leander er også fel til å slå. Hardt slår han også. Jeg prøver å overse det og ikke gi han oppmerksomhet når han slår. Det bruker å hjelpe. Er ikke alltid like enkelt å late som ingenting når han slår med flathånda på hver side av ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja på augustklubben er det koselig!

 

Thomas har ikke hatt noen perioder ennå. Han er ikke like medgjørlig hele tiden, men med en forklaring på hvorfor han ikke må gjøre ditt og datt, eller hvorfor han må gjøre noe annet, så er han enig. Han snakker mye, så vi har mange slike samtale i løpet av dagen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel nesten hatt pause selv... er jo bare så vidt innom nå og da. Her er det mer pga barn, hus og mann enn noe annet, da. Føler at dagene bare flyyyyyyr av gårde. Nå har jeg bare så vidt hatt noen få normale dager etter at mannen begynte på jobb igjen og sykdom og sånn. Gleder meg til å kunne stå opp en dag og vite at det eneste jeg har på programmet er å levere og hente Linea. Det har vært så mye med kontroll på Linus og Linea, handling, husvask, ordning og fiksing på både dette og hint. Hadde tenkt å trene litt på stuegulvet, men foreløpig har det blitt med tanken.

 

Linus vokser og gror han også. Han er fortsatt et prakteksemplar av et barn som bare sier i fra når det virkelig er noe. Spørs om han ikke er litt mindre tempramentsfull enn søstra. (JUHU!)

Linea har begynt å trasse litt og etter bhg så er hun ganske sliten (selvom hun ikke er der lenger enn 5,5/6 timer) = sutring som av og til gjør meg litt sprø! Hun tar med seg både gode og dårlige vaner hjem og en av de er at hun har begynt å slå litt etter oss. Vi bruker samme metode som bhg. Sier Nei, og forteller at hun må kose i stedet. Også gir vi maaaaaasse ros når hun koser! Det skjer heldigvis ikke så ofte at hun slår da. Stort sett er hun verdens beste kosejente! Og når hun smiler og ler så glemmer jeg at hun av og til er litt slitsom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...