Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Kikket på den linken noen hadde lagt ut fra Sierra Trading Post, og med dagens dollarkurs blir det jo veldig rimelig. Jeg lurer bare på størrelsene. Er de store eller små i str? Hva tilsvarer str 30 og str 25?
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Hvis du går inn på den am.siden til crocs så har de en strl tabell.. Men hva i all verden er kamik sko?
Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Takk for svar! Det er et merke, og med dagens kurs blir prisen (uten porto) ca 170,- http://www.sierratradingpost.com/Product.aspx?baseno=75369&cdf=TopSeller
Gjest Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Oi! De var tøffe!! Har du hatt sånne til småttiser før?
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Nei, har ikke det. Men har lest at de er lette og varme. Var ganske usolgt der inne, så jeg fant bare i rett størrelse til minstemann (må ha str 25) Eldstegutten trenger str 30/31 og der var det bare i rosa (og det nekter han garantert å gå med - he he)
Jannita Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Hadde kamik sko og støvler i fjor og de er små i størrelsen. Måtte ha en størrelse større enn det som var vanlig.
partyoffive Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 30-31 er vel rundt en 11-12 og 25 rundt en 9-10, men det har du vel allerede funnet ut. Når det er sagt så er dette så utrolig forskejllig fra butikk til butikk og merke til merke. Ville være forsiktig med og kjope helt fra statene hvis det er et merke du ikke har brukt for og ikke vet helt sikkert hvilken am. str. du trenger... Forovrig har jeg hatt både Kamik og Sorel stovler til mine 2 jenter og jeg synes Sorel er like bra kvalitet og toff design/farger. Stor pris forskjell. Mye 'sales Gimick' der tror jeg. Men, det er nå min mening.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Jeg har ikke bestilt enda, for jeg syns det blir for mye porto hvis jeg bare skal ha ett par ;-) Blir nok til at jeg kjøper i butikken i år også... Har hatt Sorell til eldstemann, men syns de var blytunge..?
partyoffive Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Ja det er det. Med porto blir det raskt ikke så billig alikevel. har du noen med en US adr. du kan shippe til, og at de sender videre? Shipping er ofte gratis eller i værste fall veldig billig innen USA, så kan de sende det til vanlig Airlmail, myyyye billigere. bare passe på at de sender som 'gave' og ikke legger ved embalasje den ble shippet i el kvitteringer osv. Synes Sorel stovlene er veldig forskjellige i forskejllige butikker. Har sett flere forskjellige fasong/design varianter og prisvarianter av de her i norge. Sportsbutikker, Skokjede butikker, sko butikker sov. har du lagt merke til det? Mine var ikke tunge. Kjopte de i sportsbutikk. Så noen på en av kjedeskobutikkene som var veldig tunge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå