Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Eller hva er kult å bli sett på bena i denne høsten og vinteren?
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Tja.......om det er in med Uggs...... Bryr meg ikke så mye om det jeg, Bruker mine uansett;o) Bruk det du synes er best å gå i og dtir i om det ikke er "in" eller om andre synes det er stygt!;o)
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 "drit" skulle det stå.....
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Ja, om det er inn eller ut bryr jeg meg ikke så mye om! Jeg vil heller være varm på beina når jeg går høygravid enn å være moteriktig!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Uggs er jo stygt uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Dermed blir det fort veldig ut når det ikke er in lenger. Kjøp heller noe som er pent, så blir du aldri virkelig ut!
Lille L Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Uggs er altid inn for meg:D Enten elsker man dem eller så hater man dem:p Jeg digger de nye som har kommet nå, og det er de som er strikket på en måte.. Drit kule:o)
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Og hva er det som er "pent" da? Skinnstøvler til 2000kr?? tror nok oppfatningen av hva som er pent og ikke er ganske forskjellig fra menneske til menneske. La folk gå i det de vil og gå i det du vil selv. Om noen vil gå med moon-boots med grønn og lilla pels, så la dem gjøre det;o) Det viktigste er å være varm på beina og å gå med noe som man føler seg komfortabel i;o)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Ja Uggs er inn i år også, men kommet med flere nye modeller. De har noen som er strikket, råstilige!!! De går jeg for i høst! Topp for hovne gravid ben!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 søsteren min har hatt de "strikkede" i snart ett år kule!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 De strikkede ser veldig gode ut, men jeg har ikke funnet dem i noen butikk enda. Noen som vet hvor de selges?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Du får de på nettet iallefall. De selges nok i butikk også, spør i en forretning de selger UGG så kan de kanskje bestille til deg??
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 De gamle Uggsa er like ut som glamormodeller med hvitt hår og store silikonpatter. Du kan til nød bruke dem på hytta, men de har vært ut i maange år nå.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Uggs ser utrolig herlig ut, gravid eller ei!! Jeg likte dem ikke før, men skal jammen gi dem en sjanse i år =D
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #14 Skrevet 16. september 2008 Hvor på nettet får men de strikkede? jeg vil ha!:-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #15 Skrevet 16. september 2008 Jeg lurer også på nettbutikk. Selger de uggs for barn og? Til dere som bryr dere om hva som er in eller ikke: er ikke det skikkelig plagsomt da, å alltid være redd for hva andre måtte mene/tenke om det dere går med? Dårlig selvtillit? Synes uggs skoene er forferdelig stygge, men gode å gå med og ikke minst varme, så da bryr jeg meg lite om hva andre måtte tenke
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #16 Skrevet 16. september 2008 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=14678878&reference=8/146/788/78_1611782784.jpg&adheading=Helt+nye+UGG+sko+i+strikk%2C+str+37&sid=xz4cabjcZxl006469&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde fant disse da jeg goglet av nysgjerrighet kanskje noen her de passer til...........jeg skal ikke ha sånne..med mine store bein hadde disse sett super dumme ut ) hehe
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #17 Skrevet 16. september 2008 Jeg prøvde de strikka, og de så utrolig teite ut på.
Lille L Skrevet 17. september 2008 #18 Skrevet 17. september 2008 De strikka får du kjøpt på www.asos.com til 1300kr i butikken koster de vel rundt 1500,-.. Man får kjøpt dem på Grensen i Oslo:o)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #19 Skrevet 17. september 2008 De strikkede er ikke så nye i år... har selv hatt dem siden forige høst:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #20 Skrevet 17. september 2008 føler alltid de blir "skeive" jeg, man tråkker uttafor sålen på en måte og da blir de jo bare kjempevonde å gå men, man blir våt, og ødelegger skoen..:S noen med tips til ikke å gjøre dette? eller er det bare de "fake" som gjør dette?
Lille L Skrevet 17. september 2008 #21 Skrevet 17. september 2008 Du må legge inn sånne spesielle såler. Har samme problem, går litt "skeivt" med den ene foten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå