Gå til innhold

GRAVID:::????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Går med en følelse av at jeg er gravid igjen. Er småkvalm på samme måte jeg var med snuppa. Har ikke begynnt med prev, fullammer så har heller ikke fått tilbake mens. Har kun hatt sex 5 ganger etter fødsel så ville jo vært veldig rart, men man kjenner det liksom på kroppen, både fysisk og psykisk. Håper jeg følelsen min ikke stemmer, er IKKE klar for det nå nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Det er nok mulig at du er det, for en gang er nok til at man blir gravid vet du :-) Ingen sikker prev med at du fullammer og du kan bli gravid uten at du har fått tilbake mens. Tok selv en test på 6 ukers kontrollen jeg og må si heldigvis så var jeg det ikke. Jeg går og er småkvalm også, men vet ikke hvorfor, det er for det meste på morgenen. Går å øyer/brekker meg, men det går over utover dagen. Lykke til da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja det er liksom skrekken!!! Kun 5 ganger ja, da skal det vel litt til.. Vi har hatt sex mange ganger i uka siden fødsel omtrent, og det blir så slitsomt å bruke kondom når man har seg så ofte så vi bare hopper av i svingen. har begynt å tvinge på ham kondom nå da, siden jeg og har en følelse av at noe snart er i emming.. Amming er jo mye mindre sikkert mht el-stopp når babyen sover gjennom natta, og min har sovet 8 timer uten mat siden hun var noen få uker... Huff... jeg vil ikke tenke på muligheten for at noe har skjedd selv om jeg har hørt mange skrekkhistorier om hoppe-av-i-svingen-metoden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...