elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Trodde jeg skulle slippe unna, har gått så fint til nå. Men neida, idag var dagen da de skulle inntre for fullt. Vekket ungene som vanlig 0630, da har de 1 t på seg å spise og kle seg, før de må gå 0730 for å nå skolen 0815. Sendte de utav døra 0730, 0740 sto de jammen meg på trappa og spurte om ikke de kunne få ta bussen, (Lillesøstra hadde lurt med seg penger nemlig.)det har de fått gjort 2-3 ganger før hvis vi har forsovet oss, eller hatt dårlig tid slik at de ikke skulle komme forsent. Den går 0755. Nei sa jeg, i dag har dere god tid så dere får bare gå, åsså tok jeg pengene ifra dem( har ikke råd til å skull betale 24 kr hver dag for bussen, eller råd har vi vel -synes bare det er unødvendig) Storesøstra gikk gaulende ut og ropte at det var urettferdig for nå kom de til å komme forsent, neida sa jeg. Bare gass opp litt, dere har fremdeles 30 min på dere. Så gikk de igjen, men 0750 sto de jammen meg på trappa igjen med tårer i øynene og var såååå redde for å komme for sent. Da sprakk det for meg, Jeg sa at det var deres egen feil at de kom for sent sånn som de tullet idag, jeg slengte pengene etter dem, og sa at sånn oppførsel ville jeg ikke ha. Men herregud så sint jeg ble. MEn hva skulle jeg gjort? Bare sendt de avgårde slik at de kom forsent? Det er tydeligvis deres værste skrekk, men er de ikke store nok nå til å skjønne at det var deres egen feil slik som de tullet idag? er 6 og 8 år forresten. Så skulle jeg koke meg kaffe etterpå, filteret hadde detti ned på siden, så gruten rant nedi kanna og utover hele benken og golvet - så da endte det med at jeg satt meg ned og begynte å hylskrike. Både pga kaffen, ungene og det at jeg reagerte som jeg gjorde med tanke på barna, at jeg ble så sint Vil ikke ha det sånn altså!!!
*Lissi* Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 :-) Så deilig at andre sliter med gravidhormoner også. 11 dager til termin, så er mer i "fødemodus" her. Skikkelig distre, så har ikke ork til å kjefte.....heldigvis. Skjønner du får dårlig samvittighet da. 6 og 8 år er ikke så gammelt da, så var igrunn en bagatell det hele. Men, sikkert irriterende nok. Får håpe du får en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå