LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Var ikke hjemme i helga, og våknet opp på søndag med mensen, ÈN uke før tida, menmen. Så måtte ut og shoppe da, og eneste som var åpent var statoil. 47 kr!!!! For en pakke tamponger!!! Fikk helt hakeslepp, men så kom jeg på: slikt kan de faktisk ta blodpris for, tamponger er ikke noe man shopper på statoil bare for å ha, vurderer man å kjøpe det så er det nok en grunn for det og som oftest kan man ikke la vær. Men fydda, har iallfall lært at jeg skal ha en krisepakke liggende i kofferten når jeg skal noe! :-o
nickoline og supermann Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 jeg har gått på den jeg også siiiiiiiiiiiiiiinnsykt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå