Gå til innhold

huff, jeg ble redd igår da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg plutselig ikke kunne bevege tærne mine på den venstre foten lenger!

det startet med at jeg klaget litt til mannen min om at de gjorde vondt(det var på ettermiddagen). Utover kvelden ble de bare verre og verre. Brant og stakk i dem..Prøvde å få mannen til å ta en titt om de så annerledes ut, men han kunne ikke se noe, annet enn at de så litt hovne ut..så prøvde å ta et kaldt fotbad og sitte med beina høyt, uten at det ble bedre.

etter en liten stund så finner jeg ut at jeg skal prøve å bevege de litt..men får d ikke til. tenker "har jeg helt glemt hvordan jeg beveger tærne mine?" og prøvde på "den friske foten". Men der gikk d helt fint..Men klarte ikke ikke på den venstre. Kjente jeg ble skikkelig redd..og satt ut! Som om jeg mistet ALL kontroll! Prøvde å bevege til jeg var rød i ansiktet!

Endte med at mannen min ringte mamma, og så kom foreldrene mine for å se på saken. Mamma har heldigvis holdt litt på med sone-terapi, så hun kikket på tærne,og konstanterte at d hvertfall var endel vann i beina mine.. så hun masserte litt og sånne ting, og etter en stund kunne jeg bevege de igjen! *LETTA!*

men jeg må fortsatt gni og massere på beinet og tærne for å holde d ved like..hvis ikke går d rett tilbake..

andre som har opplevd dette?

GLEDER MEG til å bli ferdig med graviditeten og vannet i kroppen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en tur til legen, hørt andre har mistet følelsen i beinet ved blodpropp. Ikke for å skremme deg altså, men sånne ting er alltid lurt å få sjekket opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...