Gå til innhold

Da har vi bestilt hjemreise :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp, da var det gjort og vi skal hjem til jul fra 13 des til 8 januar :)

 

Gleder meg masse !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig:) Kan tenke meg du gleder deg ja.

Det blir nok kjekt å komme hjem. Skal foreldrene dine også hjem da? Eller blir det hjem til svigerforeldre? Liker norsk jul jeg, ikke for det jeg har jo ikke prøvd noe annet men liker den godt, tradisjonene, vintermørket, snø hvis vi er så heldige å få det, masse julelys, juletrær, pyntete gater og butikker, osvosv..

Skrevet

Det lyder som en deilig lang juleferie:-)

Men vet av erfaring at når man kommer "hjem" til familie og venner er tiden så knapp.

 

Håper dere får en fin og koselig juleferie/feiring.

Skrevet

Deilig med langt juleferie i gamle landet;-)

 

Håper dere får tid til å kose dere å ikke bare gå på plikt besøk osv. Er velfortjent med en lang ferie i jula, har vel ikke blitt så mye ferie nå i sommer :-)

Skrevet

Jaja da har du noe ekstra kjekt å se frem til i tillegg til selve julen :)

Skrevet

Det blir nok fint, ja :)

Var det din mann som hadde takket ja til jobb i Norge? Ble vel ikke noe av det da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...