yasmina Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jupp, da var det gjort og vi skal hjem til jul fra 13 des til 8 januar Gleder meg masse !!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Så koselig:) Kan tenke meg du gleder deg ja. Det blir nok kjekt å komme hjem. Skal foreldrene dine også hjem da? Eller blir det hjem til svigerforeldre? Liker norsk jul jeg, ikke for det jeg har jo ikke prøvd noe annet men liker den godt, tradisjonene, vintermørket, snø hvis vi er så heldige å få det, masse julelys, juletrær, pyntete gater og butikker, osvosv..
2 små orkaner Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Det lyder som en deilig lang juleferie:-) Men vet av erfaring at når man kommer "hjem" til familie og venner er tiden så knapp. Håper dere får en fin og koselig juleferie/feiring.
bambi på isen Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Deilig med langt juleferie i gamle landet;-) Håper dere får tid til å kose dere å ikke bare gå på plikt besøk osv. Er velfortjent med en lang ferie i jula, har vel ikke blitt så mye ferie nå i sommer :-)
~~DoraDora~~ Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jaja da har du noe ekstra kjekt å se frem til i tillegg til selve julen
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Det blir nok fint, ja Var det din mann som hadde takket ja til jobb i Norge? Ble vel ikke noe av det da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå