☆Mathilde Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 For noen uker siden oppdaget jeg en del blankt, slimete og seig "guffe" i trusa. Det var klebrig og litt geleaktig. Unnskyld alle detaljene, men håper vi er vant med det her inne nå! Dette skjedde et par ganger i løpet av en uke. Lurte litt på om det kunne være slimproppen, men det kom ikke noe blod, og slimproppen er vel ikke blank ? Dette var heller ikke forma som en "propp". Jeg tenkte ikke så mye mer på det før i går. Da skjedde det samme igjen. Hva er dette !?? Det kan ikke være utflod. Har aldri hatt dette tidligere og utflod er jo ikke slimete og geleaktig! :S Uff, håper jeg ikke ødela frokosten til noen her nå, men håper noen kan hjelpe meg med hva dette er!
☆Mathilde Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2008 Uff, skremte jeg alle med overskriften min!? hehe =)
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Vanskelig å si da...er vel ikke umulig at det kan være del av proppen, men kan også sikkert være utflod. Har hatt sånn selv også...snørklyse-aktig, både blank og gulaktig. Gud for en appetittelig tråd vi lager nå he he
*Lissi* Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Kan være slimproppen ja. Aldri vært blod i mine slimpropper:-)
GuttemammaTilTo Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 jeg har også hatt som du sier blankt slim i trusa, og når jeg ringte til føden og sa det i tillegg til at jeg fikk noe friskt blodspor på papiret etterpå mente de at det var slimproppen som hadde gått. jeg tror den har gått litt og litt hos meg fordi jeg også har fått litt gul geleklumpeaktig utflod etterpå. herlige detaljer altså... i alle fall, jeg kjenner hvertfall at kroppen forbereder seg! magen er sunket ordentlig ned og jeg føler meg litt øm nedentil innimellom. har masse kynnere og perioder med mensmurringer.
solv Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jeg veit at etter jeg har hatt sex, en dag eller to kommer det noe "gugg" ut igjen som ikke det gjør ellers. Det er litt gult gelleaktig..
☆Mathilde Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Takk for alle svarene Jeg kan ikke tenke meg at det kan være slimproppen, i og med at det er flere uker siden jeg sist oppdaget slimet. Og nå, tre uker etter kom det plutselig litt mer. :S Trodde slimproppen gikk over bare noen dager eventuelt ?? Og dere andre har jo hatt gulaktig slim, dette er jo helt blankt. Kan JM sjekke om slimproppen har gått ? hvordan sjekker hun det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå