Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Noen som har noen gode sovestillinger de har lyst til å dele? Hittil har jeg ligget halvveis på siden halvveis på ryggen med en pute under nederste del av ryggen/korsryggen som holdt meg på plass i denne stillingen. Men nå er det ikke noe godt lenger! Helt flatt på ryggen er utelukket-magen blir for tung da. Og å ligge på magen går jo selvsagt ikke (snufs!!). Helt over på siden er heller ikke så veldig behagelig i lengden. Har nå hatt to netter på rad hvor jeg bare har vridd meg og vridd meg og prøver desperat å komme på nye stillinger å ligge i...
☆Mathilde Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det er kunn en steilling som gir meg nattesøvna mi. Ligger på siden med en litt høy og hard pute under det øverste benet. Eller mellom bena. =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg ligger helt over på siden. Og våkner hver gang jeg må skifte side nåe ben eller hofter eller rygg verker så det vekker meg.. Jeg har en pute mellom bena som også støtter opp magen så ikke mage blir så dratt ned mot madrassen. Så har jeg en pute nede under begge eller den ene foten alt etter som. Våkner som regel når putene har sklidd vekk eller pga verk, men finner som regel en sove stilling slik etter litt om og men..
Trultemor! Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 I går var jeg å fikk mamma massaje, hadde fått gavekort til å kose meg me nå slutten, og det var helt fantastisk... Men det de hadd der var en badering som jeg lå på me magen oppi for å ligge på magen, og det var jo så deilligt å få ligge på magen igjen, glemte nestenvekk den store magen min foran:-) det er nok ikke så behalig å sove slik på natten da.. men jeg fikk bare kjenne litt koss det va å ligge på magen å slappe av igjen:-))
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Mannen min var på IKEA og kjøpte en ribbebunn med elektrisk motor slik at jeg kan justere rygg- og benhøyden. Det er nydelig! Jeg er også kjempetett i nesen, spesielt når jeg skal sove, men nå er det mye lettere å sove. Anbefales!
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jeg er plaget med bekkenløsning/låsning og har slitt lenge med nattesøvnen. Men nå ligger jeg oppå ei dyne samtidig som jeg har ei pute mellom beina. Jeg vet ikke hvorfor det er så godt å ligge oppå dyna, men jeg føler at jeg får bedre støtte rundt kroppen ved å pakke dyna rundt meg etterhvert som jeg skifter stilling...og det er ganske deilig! Nattesøvnen min har blitt mye bedre ihvertfall...
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Takker for tips folkens, skal grave frem enda en pute fra overskuddslageret her og prøve meg med en mellom beina i natt også. Kanskje det hjelper litt? Badering hørtes veldig deilig ut! Legger meg av og til med magen mellom bena til sambo mens han slapper av i sofaen jeg. Er ikke helt overbevist om at han syns det er så behagelig, men jeg syns hvertfall at det er veeldig deilig å kunne ligge noen minutter på magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå