Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN - TIRSAG 15 SEPT!? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 19 dager igjen her, og det slo meg plutselig hvor fort tiden har gått nå mot slutten! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, tidlig om mårran her merker jeg! Mente 16 sept. da. haha ;)

Skrevet

Jeg har 54(!!) dager igjen.... håper tiden går fortsom du sier!! Klarer nesten ikke vente lenger! :))

Skrevet

Jeg synes ikke det er lenge siden jeg hadde rundt 50 dager igjen jeg! :) Går nok fort! :)

Skrevet

9 dager igjen! ååå, gleder meg sååå!

Skrevet

10 dager igjen..Har hatt sterke kynnere i hele natt som sitter mest i ryggen..har time hos jordmor i dag uansett så kanskje noe er på gang.

Skrevet

Her er det en uke til termin og 5 dager til menstermin. Tenker det blir oktoberbaby på meg, så alt før den tid er en bonus. :-)

Skrevet

3 dager på overtid :-) Uansett en dag nærmere enn i går.

Skrevet

3 dager igjen...vil bare bli ferdig nå.

Skrevet

den etterlengtede: 21 dager igjen og FØDEKLAR!!

Skrevet

31 dager igjen!:)

Skrevet

3 uker / 21 dager til vi får han ut :o)

Skrevet

her er det 15 dager til termin;=) har gått veldig fort egentlig, men nå er jeg bare sååå klar.

Skrevet

-2 dagar. Och inget tecken till att nåt ska ske. Känns som att bebisen aldrig ska komma... =(

Skrevet

26 dager igjen her:) når er man fødeklar egentlig? hehe:)

Skrevet

49 dager igjen her, bare 9 dager til jeg kan kalle meg høygravid hehe :P Fødeklar er du når det er 21 dager igjen dame81 :)

Skrevet

30 dager igjen :-) Akkurat en måned til UL-termin.. MEN bare 13 dager til MENS termin..

Tiden flyr avgårde :-)

Skrevet

hehe .. ser at jeg har lengst vente tid her av dere som har skrevet.. har 72 dager i gjen .. men synes tiden går utrolig fort da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...