Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 hadde første dag i mens (tidlig SA) 1 sept. Testet nesten positivt på El-test 9 og 10 sept, etter det så har det bare vært skyggestreker. Har nå murringer i korsryggen, og strekkesmerter, men dette er jo altfor tidlig da! Skulle jo egentlig ha El i går 15 sept, men det er jo om syklusen er normal da hehe mens var bare i 3 dager, kan det ha noe å si for når el kommer? Uansett så er det jo fremdeles for tidlig å teste selv om el kanskje var 9 sept, men holder på å bli sprø her :-) Noen som har opplevd at el har kommet veldig tidlig i syklusen og da 1 uke etter mens var ferdig (uansett antall dager mens varte) Mye rot her, men kanskje noe har erfaringer eller peiling :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2008 dytter litt på denne jeg. Sitter her og det kjennes ut som stikkinger/Verking i hele området rundt livmor/eggstokker.... Fysjom hvis hodet mitt driver å lager falske symptomer alstå! Hvor kort syklus kan man ha? dersom jeg hadde el f.eks 10 sept så vil det si en syklus på 23 dager denne perioden. Æsj, er så kjedelig å ikke vite noenting om syklusen sin.
Maine Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Hei Det kan være el som kommer nå hvis du murrer i eggstokkene? Jeg kjenner el på den måten. Hva med slim? Anbefaler el-tester fra Clearblue så slipper du å lure på når el er......
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 ingen tegn til el-slim her i gården....og helt klart negative el-tester. Eneste som har vært i nærheten av positiv, var 9 og 10 sept Da var det også antydninger til el-slim men er desverre ikke 100% sikker. Kommer nok til å teste om ca 1 uke tenker jeg....hehe....testoman jeg vet du så enhver unnskyldning for å teste er gøy :-) Men de cb el testene, hvor lenge varer dem? Er det slike man kan bruke flere ganger eller er det bare 1 gang pr test? Har bare brukt billigstrips til nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå