mama73 m/tre søte små Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Våknet for 40 minutter siden (etter en natt med intense vonde kynnere) av noe som kjentes ut som en klump i trusa da jeg nøys. Gikk på do og der var det en stor gul-grønnaktig klump med litt blod i. Er vel ingen tvil om at dette er slimproppen? Da jeg reiste meg fra toalettet bare fortsatte det å renne en tyntflytende væske med litt blod på gulvet (ca 1/2-1 dl). Gikk og la meg igjen og fikk ingen fler kynnere, men sto opp akkurat nå for å spise og da rant det litt mer væske, litt seigt, men tynt med litt blod.. Kan dette være vannet, eller en fortsettelse på slimproppen? Bør jeg ringe føden? Er så spent på om noe er i gang!! Takk for svar!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det er klart du bør ringe føden!!! Spess når fostervannet har gått!!! Lykke til
mama73 m/tre søte små Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Prøvde å ringe nå, men ingen svarte. Føler egentlig ikke at det haster ennå, så prøver igjen litt senere. Har tatt på meg et bind og legger meg og prøver å sove litt. Har ikke blitt så mye søvn i natt da kynnerne var veldig intense og ganske vonde...... Håper så sterkt på at noe er i gang:-D Takk for svar!
**Marge Simpson** Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Jeg tror også jeg ville ha ringt fødeavdelingen om jeg var deg. Men det er ikke helt sikkert at det var vannet som gikk. Da jeg begynte å miste slimproppen så opplevde jeg dagen etter at det rant en melkehvit væske på innsiden av lårene mine da jeg sto opp av senga. Legen min sa at det var i sammenheng med at slimproppen hadde begynt å gå. Det tok et par dager før den var helt ute for min del. Håper fødselen er rett rundt hjørnet for deg uansett, og det er den sikkert! :-)
LivetErEnLek Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Så spennende da!! Jeg har også termin i dag og her skjer det ingen verdens ting. Har tidligere hatt mye kynnerer og noen netter med maserier, men nå er det ingenting! Blir vel gående helt til de setter meg i gang jeg :-( Lykke til med fødselen :-))
9nakr Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Lykke til, da ser det ut som om du føder før meg! Har du dratt på føden? Du får holde oss oppdatert! KleM
mama73 m/tre søte små Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Hallo Nina:-D Har ikke dratt på føden ennå. Ringte dem i stad, og jordmor syntes det hørtes ut som slimproppen. Hun sa jeg bare skulle avvente, spise og sove. Hun sa at det godt kan ta noen dager til.... Har hatt skikkelige kraftige kynnere i hele natt, og de har bare fortsatt. Nå er det ca 10 min mellmrom, og noen av dem er ganske vonde! Har ikke peiling på forskjellen på kynnere og rier...., men kanskje dette er begynnende rier? Var på do igjen nå, og det sa plopp i skåla og det kom enda mer og endel blod... Håper noe er i gang nå! Og håper det snart er i gang for deg også!!! Holder deg mer oppdatert på facebook:-D Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå