Gjest vaskepott Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Nei, er ikke så blid som det ser ut til enda, men nå er i alle fall klokka mange nok til å ta en kaffe, og så kan det hende at morgenfuglen i meg våkner. Nå siver jammen dagslyset inn også så det blir bare bedre og bedre, dette!!
Mammat4 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 God morgen, her sitter jeg med kaffekoppen og slapper av. Om ca 15.min. er det barn som skal vekkes. Ha en fin dag alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå