Beth84g Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg flytter nå fra gubben og skal da ha vår datter annenhver uke. Siden hun nå er 2 år så kjøper jeg like greit vokseseng siden hun snart klatrer over sprinkelsenga. Vi var en uke på hytta i sommer og da sov hun helt greit i vanlig seng. Men min bekymring er jo da at hun skal stå opp og rusle rundt i leiligheten på egenhånd uten at jeg våkner. De fleste sier jo at barnet instinktivt går inn til foreldrene og vekker de,men det skjer jo ofte at barn avviker fra de såkalte instinktene. Så damer... ro meg ned litt på dette her!!!!
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hei. Trist at dere flytter fra hverandre! Sønnen min på 2,5 år sover i voksenseng nå, og eg var veldig hysterisk over at han skulle stå opp om natten og morningene uten at eg merket det. Første natten var eg sjekket sikkert tusen ganger på om han sov i sengen, og det gjorde han. Som en stein. Om morningen så sto han plutselig på soverommet mitt å sa god morgen mamma. Det gjør han nå hver morgen. Først så står han i stuen å roper "mamma, hvor er du?" så kommer han luskene inn på rommet og begynner å dytte borti meg fordi eg skal stå opp, av og til legger han seg oppi sengen min å ikke sier noe. Så tror du ikke skal bekymre deg. Visst hun har en fast tid hun pleier våkne på, så ha på en alarmklokken sånn at du våkner å da event hører om hun er våken. Det gjorde eg! Det går nok så bra så:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå