Gå til innhold

LYKKELIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarte det, med store bokstaver, jeg klarte det umulige!! han vil ha barn, å vi begynner fra og med imorgen! og det tok bare en måneds tid med overtalelser! jeg må virkelig ha gjort noe bra i svingene som tok innersvingen på han! Han ombestemte seg da jeg "tilfeldigsvis" fant babyklærne etter meg å søskene mine som "tilfeldigvis" var tatt ned fra loftet hos moren min. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerere!!! Det må jeg også prøve tror jeg..:) hehe!

Lykke til med prøvingen, en spennende tid! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Man overtaler da ikke mannen til å få barn... Du må ikke bli overrasket dersom dette forholdet ryker!

"..tok bare en måneds tid med overtalelser!"... noe av det dummeste jeg har hørt *grøss*

Mann

Skrevet

Kan jo hende han var på glid og hun bare ga ham det ekstra dyttet en del mannfolk trenger? Vi som holder til her inne vet at det ikke er lett å være den delen i et forhold som må vente årevis på at noen skal bli klar. Og om han ble klar etter kun en mnd så tror jeg nok han var temmelig klar til å begynne med!

Skrevet

Ja, jeg tror ikke mange menn ville ha svart "okey, vi lager en baby siden du maser så fælt..." han ville jo sikkert, men var kanskje redd? Her å gården er rollene byttet om, samboeren min har vært klar for baby lenge, men det er bare det siste halvåret at jeg har innsett at jeg også vil. Og nå er vi inn i den føste mnd uten p-piller. Er kanskje ikke et forum for meg dette her, men syns det er litt artig å høre hva evnt. mannen har vært igjenom :P

Kjæresten min har aldri mast om å få barn, men han har nevnt det når vi har venner på besøk som har barn og når mine venninner begynner å få kul på magen. Når det ikke ble et ukentlig tema, og jeg fikk tid til å tenke selv, uten hans meninger, gikk det mer opp for meg at jeg også ville:)

Skrevet

Flott for deg, men da tror jeg ikke at han i utgangspunktet har vært sååå vanskelig å overtale. For oss som er langt oppe i 30-årene og har ventet i åresvis på at mannen skal bli klar er nok i en helt annen situasjon enn det du har vært...

Skrevet

Til du anonym som har ventet i årevis...:

Nå snakker jeg rett fra levra!

Jeg blir litt sint jeg når jeg leser innlegget ditt.. Har du og mannen din vært sammen lenge?

Jeg mener at NÅ er det på tide at han bestemmer seg. Jeg hadde aldri godtatt det, her sitter jeg, 22 år og blir prøver neste måned.. Jeg hadde aldri kunnet ventet til jeg var 30 en gang, jeg vil bli en ung mor. Har aldri sett for meg noe annet.

Ja jeg vet, det er ikke alltid det passer seg sånn.. Men jeg mener også at det er ikke sikkert dere får det til når det faktisk passer seg for HAN, tenker han ikke på din biologiske klokke?? Jeg blir helt rystet!

Han liker tydeligvis tanken på at dere er langt over 50 når barnet først fyller 18.. Man bør faktisk huske på at man skal ha et liv etter ungene er kommet ut av hus også. Ikke misforstå, man har et liv som 50-60 åring også, men jeg vil anta det er bedre å få ungene ut av hus når man er 40, enn når man er 50-60...!

Nei vet du hva, synes du skal sette deg ned å ta en prat. Si at det er nå eller aldri. Jeg hadde ikke stussa med å gå fra han.. Når man er langt oppi 30årene som du sier, og du venter i flere år på at han skal bli klar, ja DA hadde varsellampen min ringt for lenge sia..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...