barnimagensnart? Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 ( Har lagt inn lignende innlegg på ufrivillig abort, men har ikke fått noe svar.) Hadde en SA for litt over en uke siden med utskraping. Fikk beskjed om å vente med samleie til jeg var ferdig med å blø. Men ser her inne at mange har fått beskjed om å vente 2 uker.. Jeg var ferdig å blø etter ca 6 dager, hadde sex igjen 9 dager etter utskraping. Begynte å blø igjen etter andre samleie.. Er det flere som har opplevd dette?? Er ikke sikker på om jeg må kontakte lege eller om dette er noe som er vanlig...Er så usikker...er ikke så mye jeg blør, merker det bare ved dobesøk. Håper noen kan svare meg..
♥♥♥ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 hatt to SA, men kun utskrapning etter gang nr 2. husker ikke hvor lenge vi ventet med å ha samleie, men det gikk nok ikke så lenge som 2 uker. etter hva jeg mener å huske anbefaler de å vente for å minske infeksjonsfaren. det er jo ikke noe verre enn å ringe legen din og høre hva han sier, så er du på sikre siden... lykke til!!
birma og tredjemann Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg fikk besked om å vente til blødningene hadde gitt seg og at det vanligvis tok 1-2 uker. Forsto det sånn at infeksjonsfaren var over når blødningene stoppet. Hos meg stoppet blødningene etter åtte dager. Hadde sex på niende dagen. Men er du engstelig, ville jeg tatt en tlf til legen. Det kan jo hende at du bare hadde en liten "pause" i blødningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå