Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hvor gamle er dere? Mange her synes det er for mye drittslenging her. (jeg er en av de) Greit med litt støtte hvis man føler for å gjøre det. Men trøsteklemzer og kozer kan vi spare oss for! *Shpy*
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Enig! KoZ og klemZ var utrolig "populært" for åtte-ni år siden! GLAD det er lite av det nå,dette gjelder kanskje ikke her inne men. . .
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Kosemoseoverdose til deg!!! Eller burde jeg skrive: KoZemoZeoverdoZe i stedet??? Haha
Flæskpølsa Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Mulig det blir en litt for voldsom overgang etter en krangling på 50 innlegg og ende opp med koz og klemz fordi man finner ut at det er for krevende å være uenige. Så lenge diskusjonen i seg selv er saklig så ser jeg ikke helt poenget med å kose folk over nett.
Deep Shit Junkie Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Jeg synes det er for mye drittslenging. Det buurde vært innført mer koz og klemz.
Flæskpølsa Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Ville ikke det blitt for mye falskhet da, tatt i betrakning at dette er en nettside. Jeg mener, ingen sitter fysisk å klemmer pc skjermen, noen sitter sikkert å humrer og ler av alle merkelige diskusjonene her. Ærlighet varer lengst, selvom det strider mot strømmen.
Deep Shit Junkie Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Jeg liker ikke måten du vrir og vender på svaret mitt. Jeg mente da ikke at vi skulle klemme pc-skjermen.
Flæskpølsa Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Hva mener du da? At du ikke liker måten jeg skriver på vil jeg da annse som et mer problem for deg enn for meg, men er åpen for å finne ut akkurat hva du mener med alle disse klemmene dine på nett.
Deep Shit Junkie Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Jeg synes du er ufordragelig Tornerose. Unnskyld meg hvis jeg tar feil. Jeg skrev bare at det skadet ikke å ha flere kozzzer og klemzzer, men du vrir dette om til at vi satt hjemme og klemmet på pc-skjermer. Det er greit at du svarer, men jeg håper du kan svare skikkelig.
Flæskpølsa Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Jeg må faktisk le litt av deg...:-)Ser deg liksom for meg i all iver klemmer pc skjermen i glede over å få det svaret du leter etter:-) Jeg vil nok tro det skader pc mer å kose og klemme enn å la være. Slitasjeskade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå