Gjest Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 her inne? Er ikke koselig forferdellig kjedelig på et diskusjonsforum?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Det lurer jeg på også Men jeg syns man kan være saklig og ikke true med barnevernet og kalle folk mordere osv........
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jo, men surmaga krangling og drittslenging uten egentlig substans er heller ikke alltid så sjarmerende..
Gjest -<<- Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Mulig det skal være, men det er da så avgjort ikke. Dib er antagelig det mest bitchy nettforumet jeg kjenner til - og dermed så underholdende, så underholdende.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Helt greit at det ikke er så koselig. Hvis man tar seg nær av ting, kan man jo bare logge seg ut en stund.
___ Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Det gode med DIB er jo nettopp at det ikke er så forferdelig koooslig. På de andre forumene for foreldre fikk jeg noia etter bare noen minutter. Her er temperaturen høere og folk er ikke så redde for å si noe galt. Mye mer underholdende.
Gjest Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 He he..helt enig med dere. Deilig at det ikke er overdrevent "koslig" her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå