Gå til innhold

Endelig høygravid!! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokken har passert midnatt og jeg kan kalle meg HØYGRAVID!!! =) Da kan jeg bare telle ned til jeg er fødeklar, syns liksom at tiden går litt fortere når man kan dele opp ventetiden i flere bolker! :)

Men tiden har jammen gått fort uansett...Litt skummelt at tiden snart er her!! =) Men vi gleder oss masse til å møte baby`n vår....=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis :-) Nettopp offisielt høygravid jeg oxå, 37 dager igjen :-) Ja tenk at det nå kun er 5 uker igjen, tiden flyr :-)

Masse lykke til fremover :-)

Skrevet

Gratulerer så mye. Jeg ble også offesielt høygravid i natt. Jippi. Bare siste fase igjen og så får vi endelig hilse på lille bebissen vår :o)

Skrevet

Gratulerer, bare noen dager siden jeg ble høygravid selv.. kjekt med hver dag som går nærmere målet, og gleder meg veldig til å treffe lille nurket. Men er glad for hver dag hun holder seg inni der og blir helt klar til å komme ut:)

Skrevet

Takk! Hihi.. =)

Og gratulerer til dere også!!!

Skrevet

Jes, jeg er også høygravid idag. fødeklar er det 3 uker før termin?

dvs 19 dager til!!!

jeg synes også tiden går fort, ble sykemeldt 100% på fredagen, har bekkenløsning og mye gåing på jobb.

skal kooose meg fremover nå, så godt det går:)

Skrevet

Skriver under her, endelig høygravid jeg også! Meeen, litt deprimerende å tenke på at jeg muligens har nesten to mnd igjen før babyen er ute (synes alle sier at d er så vanlig å gå over tiden m nummer en..)

Skrevet

Skriver under her, endelig høygravid jeg også! Meeen, litt deprimerende å tenke på at jeg muligens har nesten to mnd igjen før babyen er ute (synes alle sier at d er så vanlig å gå over tiden m nummer en..)

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...