*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Klokken har passert midnatt og jeg kan kalle meg HØYGRAVID!!! =) Da kan jeg bare telle ned til jeg er fødeklar, syns liksom at tiden går litt fortere når man kan dele opp ventetiden i flere bolker! Men tiden har jammen gått fort uansett...Litt skummelt at tiden snart er her!! =) Men vi gleder oss masse til å møte baby`n vår....=)
*tornerose* Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Grattis :-) Nettopp offisielt høygravid jeg oxå, 37 dager igjen :-) Ja tenk at det nå kun er 5 uker igjen, tiden flyr :-) Masse lykke til fremover :-)
Lizz27 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer så mye. Jeg ble også offesielt høygravid i natt. Jippi. Bare siste fase igjen og så får vi endelig hilse på lille bebissen vår )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Gratulerer, bare noen dager siden jeg ble høygravid selv.. kjekt med hver dag som går nærmere målet, og gleder meg veldig til å treffe lille nurket. Men er glad for hver dag hun holder seg inni der og blir helt klar til å komme ut:)
*Maja i magen* FØDEKLAR Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 Takk! Hihi.. =) Og gratulerer til dere også!!!
biie Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jes, jeg er også høygravid idag. fødeklar er det 3 uker før termin? dvs 19 dager til!!! jeg synes også tiden går fort, ble sykemeldt 100% på fredagen, har bekkenløsning og mye gåing på jobb. skal kooose meg fremover nå, så godt det går:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Skriver under her, endelig høygravid jeg også! Meeen, litt deprimerende å tenke på at jeg muligens har nesten to mnd igjen før babyen er ute (synes alle sier at d er så vanlig å gå over tiden m nummer en..)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Skriver under her, endelig høygravid jeg også! Meeen, litt deprimerende å tenke på at jeg muligens har nesten to mnd igjen før babyen er ute (synes alle sier at d er så vanlig å gå over tiden m nummer en..)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Skriver under her, endelig høygravid jeg også! Meeen, litt deprimerende å tenke på at jeg muligens har nesten to mnd igjen før babyen er ute (synes alle sier at d er så vanlig å gå over tiden m nummer en..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå