Gå til innhold

Deilige matretter og andre boller(hva er DINE favoritter?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å har sååå lyst på sjokoladekake! og så begynte jeg å fantasere om andre ting jeg kunne tenke meg å spise akkurat nå...og en hel liste poppet opp i hodet mitt, og jeg ble riktig sulten !!

En liten "godbit"-liste som jeg fikk lyst på nå...

* komle

* sjokoladekake self

* fyrstekake

* kanelboller med myyyye melis på

* fenalår og øl....

Noen andre her som har plutselige matsug?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tiden er sjokomelk alt jeg tenker på. Går ned minst 1 liter om dagen...

Ellers fikk jeg akutt lyst på fårikål for noen dager siden, og hadde det til middag i går. NAM!

Utenom det er faktisk matlysten litt skral for tiden :/

Skrevet

Jeg har også lyst på kanelboller!!!! =)

Har tenkt å bake litt og ha i fryseren, men hadde ikke planlagt å gjøre det på noen dager ennå... =) Kanskje jeg må gjøre det snart allikvel, da ender det vel med at jeg spiser opp alle sammen før de havner i fryseren. =)

Har også konstant lyst på tikka masala, kunne spist det til frokost, lunsj og middag hver dag tror jeg!!!

Jeg elsker sterk mat, så jeg gruer meg litt til amming...for da må jeg vel helst holde meg unna. (ellers tror jeg ammingen bare blir kos)

Skrevet

Kanelsnurrer har jeg konstant lyst på! Bakte en STOR ladning her om dagen, og når jeg var ute en liten tur spiste hunden min opp 20 av bollene :P hehe.. men har fortsatt litt igjen i fryseren:)

Skrevet

Den der historien med at bikkja spiste dem opp syns jeg å kjenne igjen.. bare at d var med hjemmelekser?=p

Hiihi

Jeg aner ikke hva d er med disse kanelbollene men jeg har konstant lyst på! og kanelgifler..helst litt lune:)

Gjest Nydelige Christina+HØYGRAVID!
Skrevet

Kunne godt tenkt meg julaften jeg..hehe, pinnekjøtt og kålrotstappe!:)

Skrevet

ÅÅÅh, kanelnoller, nå fikk jeg lyst på det også=)=)

Har lenge hatt dilla på sjokolade, men da spesielt sjokolademelk og kokosboller, namnam kokosboller;-)

Angrer på at jeg ikke kjøpte kokosboller da jeg var på butikken!!!!

Skrevet

Kanelboller har jeg lyst på hele tiden... baker å har i fryseren, og spiser en nå og da :)

ellers så er alt godt om dagen.. nesten hvertfall.....

Skrevet

Jeg har sinnsykt dilla på cornflakes med bringebær syltetøy og kunne seriøst spist en hel boks av det i slengen. Det krever viljestyrke å la vær.

Det eneste ellers som står i hodet på meg er blåmuggost.

Skrevet

Jeg vil ha loff med majones, reker og sitrooooon:D

Og en kveld ute på tapasrestaurant med min kjære....og mammas pannekaker med blåbærsyltetøy:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...