Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Har tenkt å ta ett og ett rom, og få ryddet og vasket i alle rom i huset. Men tar ett og ett rom. Vasker da vegger, gulv, flytter gjerne på møbler og ting. Og hiver masse!!! Har tatt gangen idag, men ble ikke helt ferdig så må fortsette litt i morgen, men ble egentlig veldig fornøyd. Har fått laget bedre systemer med forskjellige ting, klær og sko.. Neste mål er badet som får skap igjen imorgen. Så er det stuen for så spise stuen og kjøkken. Etterpå blir det andre etage. Der har jeg tatt jenta sitt rom. Og nesten feridg med gutten sitt rom. Har tømt ett stort kott på vårt rom, og skal gå gjennom alle klær der. Gleder meg til jeg er ferdig, men herlig med slike sjog og bli kvitt rot.. Andre som får slike "onner" over seg?? Blir min julerengjøring i år, så kan jeg bare kose meg når julen kommer:)
Gjest vaskepott Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Så flink du er=) Redebyggerinstinktet som slår til? Artig å holde på når man har ånden over seg, kunne trenge litt ånd her også. Første bud er vel å slå av pc'n... *avhengig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå