Ragdoll Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 http://www.fvn.no/blogg/article611865.ece
Pappalille Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hihihi, "hvorfor er damen så sabla tjukk?" *kniiis*
Mage Mi Sa Jo Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 jess . nå har jeg vært heldig med kommentarene jeghar fått i mine sv. foreløpig i denne er jeg så tisdlig at den magen jeg harer naturligvis fett og ikke et symbol på noe mer for noen. men likevel har jeg som de fleste også oplevd frustrasjonen over hva folk får seg til å si og gjøre bare fordi man er gravid. det såreste for meg er fortsatt det som skjeddefire dager førmin første føtte ble født. da sto jeg å snakket meden veninne som hadde vært ute å reiseet år. som snakket om alle våre veninnersom var gravide. jeg sto ogstruttet stolt med magen min og var overbevist om at samtaleemnet var basert pga min mage og og også inkludertemin lille i samtalen. samtalen var kort og jeg måtte rekke bussen. da jeg 8 dager senere var hjemme fra sykehuset med verdens nydeligste tulle møter jeg igjenn denn veninnen på butikken. hun ser på meg og oppi vognen og smiler. så spør hun hvem er det sin. da kjente jeg skuffelsen og jeg svarte ilskt og halvsint fresende hun er MIN. ok jeg hadde liten magemed førstemann men så liten varden da ikke at hun ikke klarte å se at jeg var gravid. ingen andre har klart å fornerme meg mer enn akkurat dethun klarte den dagen. og vi har ike hatt serlig mye kontakt siden heller. hehe. men vi ler godt av det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå