Gå til innhold

Altfor lytt mellom leilighetene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg sitter i stua hører jeg naboen som nyser og ler. Når jeg er på do hører jeg at han gurgler... Orker ikke være der når han holder på, så da sitter jeg her og venter på at han skal bli ferdig. Det verste er når de krangler, liker ikke å være "vitne" til det.

Jeg tenker med skrekk og gru på alle lydene som kommer fra oss og hvor plagsomt det må være for de. Jammen godt at babyperioden er over med natteskrik og protesterende unge som ikke vil sove i timesvis... Jeg hadde vel flyttet om jeg var naboen vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan leiligheter er dette?? Det var da ikke måte på hvor lytt det var.. stakkar både dere og de.. jeg tror nok ikke jeg hadde klar og bo sånn, jeg er vokst opp med store avstander til naboer, ikke på mange km allså, men så pass lang at ingen hørte om jeg spilte musikk eller kranglet.. bor nå tett på andre naboer på alle sider, og tenker av og til på om jeg bråker for masse, for jeg er vant til å kunne være høylytt, ha masse musikk på og synge og danse med..

Skrevet

Ja, det er plagsomt. Vi har ikke mye å skjule, men naboen er mer reservert samtidig som de blir veldig eksponert når det er så lydt her. Jeg er ikke helt konfertabel med det, men det er ikke så mye¨å gjøre med det siden det er uaktuelt å flytte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...