Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jeg har hatt et veldig fint svangerskap denne ganagen, ingen kvalme og bare sånn halvvondter av og til, men har vært VEEEELDIG utslitt og trøtt. Den siste uken har jeg også vært mye svimmel (mest når jeg reiser meg) og i dag har det toppet seg slik at det generelt er ubehagelig å stå. Var hos legen på fredag og tok blodprøver etc, og i dag tror jeg han har prøvd å ringe meg 3 ganger, men jeg hadde glemt telefonen hos moren min :/ Vet ikke 100% at det er han som har ringt, men nr var registrert på kommunen og han er kommunelege - ingen andre grunner for at kommunen skal ringe meg. Nå er jeg så bekymret på hvorfor han har ringt. om alt er fint så pleier de jo ikke å ta kontakt, og han har ringt hele 3 ganger.. Bt mitt var bittelitt lavt 106/70 og jeg tror det tilogmed var litt forhøyet fordi jeg stresset litt da han tok det.. Men, hva kan det være han ringer om? Jeg er ikke engang sikker på hvilke prøver de tar, og nå ble jeg skikkelig bekymret siden jeg har vært så utslitt og svimmel!! Noen teori?
Gjest hovedinnlegger Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Mest sannsynlig JERNMANGEL ;-)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 IKke ta den verste utvei med engang.. Det kan være så enkelt at han har sjekket jernnivået ditt.. Og skulle si at du skulle begynne med jerntabletter..
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Huff ikke noe godt å være svimmel.Har desverre ikke noen teori.Prøv å ring legen din i morgen.Så får du i hvertfall svar.Om det hadde vært noe veldig galt tror jeg at han hadde prøvd å kontakte deg på andre måter vil jeg tro. Lykke til.Krysser fingre for at det ikke er noe alvorlig.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Hehe, jeg som spiser både brunost og en halv leverposteiboks om dagen.. Jaja jernlagrene kan jo være lave, og jeg har jo såklart tenkt på det... Ville bare ikke trodd at det var så viktig at han ringte 3 ganger på en dag.. Vet han har vanvittig mange pasienter...derfor bekymret.. :/
Gjest hovedinnlegger Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Ikke jern i brunost lengre ;-)
Larvik får en til i mai-09 Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Ang brunost så er det ikke mye jern i den lenger.Desverre.
Gjest hovedinnlegger Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 Jeg spiser også sunt og får i meg normal mengde med jern i matveien, men fikk beskjed om at jeg hadde alt for lavt blodprosent...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 15. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2008 Ja jeg får bare sove ut i natt og ringe tilbake i morgen.. Takk for råd dere
Gjest hovedinnlegger Skrevet 15. september 2008 #10 Skrevet 15. september 2008 Du hadde nok blitt hentet i ambulanse om det var noe skummelt ;-)
Gjest Skrevet 15. september 2008 #11 Skrevet 15. september 2008 Har du eggehvite i urinen? Råder deg til å ta det med ro og hvile så mye du kan til du har snakket med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå