Gå til innhold

fortvila


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har halsbrann,lagt på meg,er trett og sliten føler at menstrasjonen skal komme vert øyeblikk.....har tatt 3 gravid tester til forsjellige tider.Har ikke fått menstasjonen enda jeg,selv om jeg har slutta å amma for 2 mnd sidn å selv da var det ikke mye jeg amma for d va ingen måltider bare kos.Eg forstår she?!før nå eg fikk mens så kjende eg d kvelden før med at d gjor litt vondt i magen.kjenner d ganske ofte men nei?akuratt som da jeg va gravid!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, kjenner til den følelsen..:) Det hender jo at syklusen er litt ute av seg selv. Siden du ganske nettopp har slutta å amme, så vil nok kroppen din være litt forvirra.

Bare vent å se, mensen kommer nok snart.

 

Ps, jeg hadde det akkurat sånn. Tok ørtåførti gravid tester, og var bombesikker på at jeg var gravid, men vips så kom mensen ca 3 uker for sent.:)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men det er jo ikke sånn at mensen kommer med en gang man slutter å amme, det kan ta tid!

 

Er du veldig i tvil så ta en test til eller bestill en time til legen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også sånn lenge (ca 4 uker i hvertfall) før mensen kom tilbake. Tror kanskje bare at det er kroppen som jobber seg tilbake inn i syklus. Jeg ammer forresten ganske mye fortsatt og fikk tilbake mensen for 2 måneder siden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...