Herkules Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Inspirert av innlegget om hvordan rier kjenens ut så spør jeg hvordan kynnere kjennes ut. Jeg vet ikke om jeg har kynnere. Den eneste jeg vet er at når jeg går langt i veldig bratte bakker så må jeg stoppe fordi magen blir så stor at den klemmer på blæra og lunger. Kan det være kynnere?
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Kynnere er når livmora trekker seg sammen. Magen kjennes steinhard. går over ganske fort. Hjelper å reise seg opp for meg. Gå litt. Starter øverst og presser magen sammen så den kjennes hard. Jeg får oftere kynnere ved anstrengelse.. Dette er ikke noe farlig., bare livmora som øver seg til fødsel.
Herkules Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 hm Ja jeg har hørt det med steinhard mage, men det er også de som sier de har vonde kynnere, hvor har dere vondt da? Jeg har tydeligvis en lite følsom mage for ikke kjenner jeg babyen og ikke kjenner jeg kynnere:)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Det er jo ikke alle som har kynnere. Og man ser jo på kynnere som en "plage". Glad for at jeg ikke har kynnere jeg. Har nok med bl og halsbrann!
**Marge Simpson** Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Hei Herkules! Som de over skriver så strammer magen seg og blir knallhard. Når de er litt vonde så kjennes det ut som om jeg har på meg en litt for trang bukse eller et belte som strammer. Det kjennes også litt som om jeg er skikkelig sulten og derfor har litt vondt i magen. Hvordan går det med kløen, forresten? Fant du ut om det er PUPPP, eller har det gått over nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå