Gå til innhold

livmoren som trykker på en nerve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen opplevd dette før. det var teorien til legen min som ikke kunne forklare hvorfor jeg konstant og til enhver tid har vondt. noen ganger så ille at jeg ikke kan gå.

så noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor har du vondt hen da?

Skrevet

nederst i magen. rett og slett der livmoren ligger. har aldri kjent smerter over navelen

Skrevet

Hvor langt er du på vei da??

Hvor eksakt har du vondt?

Skrevet

jeg er 17 uker på vei. og smertene ligger ca 10-15 cm under navelen (men er ikke verdens flinkeste til å måle)

Skrevet

Er det nesten som menssmerter?

Kynnere?

Er dobbelt så langt på vei som deg,og har noen inni helvetes vonde kynnere for tiden,og lurte litt på om det er kynnere du har?

Skrevet

jeg har vært gravid en gang før og vet hvordan kynnere føles. ikke så veldig vonde. og de gir meg ikke konstant smerte heller.

jeg har vondt fra jeg våkner o til jeg legger meg og dette bare plutselig begynte en torsdag for snart tre uker siden.

smertene skjærer og stikker. og er hvert sekund av hverdagen min.

Skrevet

Jeg har noe som ligger og trykker på Isjiasnerven min. Fører til at høyrebenet mitt er mer nummet enn det venstre, og at det gjør skikkelig vondt og til slutt gir etter under meg når jeg går og står.

Det er nok ganske normalt at noe kommer i klem =)

Skrevet

Høres ut som jeg har det samme. Vært plaget med det siden tidlig i svangerskapet og har det tidvis ennå. På ultralyd sa jordmor at det mest sannsynlig er morkaken som strekker seg og at det burde gi seg nå om et par uker. Det har vært skikkelige smerter. Andre sa til meg at det sikkert var kynnere, men har født før, og kan ikke si at det var de samme smertene, men disse roet seg også gjerne når jeg slappet av. Er i uke 19 nå og er mye bedre. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...