Gå til innhold

"bare" 5-10 uker til vi er foreldre... begynner å bli skummelt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

tida har gått kjempefort hele veien.. gleder oss vilt til å treffe den lille.. men er 32 fullgåtte torsdag.. da kan jo en fødsel skje fra 5 til 10 uker. er "livredd" for å gå på overtid. men samtidig.. de siste dagene har jeg begynt å tenkt på hvor kort tid det egentlig er igjen. alt er på plass og slik. men lell.. vi skal bli foreldre.. !!!!! litt overrasket over at jeg tenker slik..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner godt hva du mener:) kan ikke helt gå opp for meg at jeg skal bli mamma. å ikke for pappaen heller tror jeg,( tihi)

vi er begge ganske unge jeg 19 å han 22, men har en del venniner som har fått allerede.. bor enda hjemme hos mamma mens vi holder på å bygge hus:) kjempe morro. men skal bli deilig å ha mamma der også, uten at jeg skal bli for vant med det heller.uff. nå hørtes jeg skikkelig ung å dum ut. men er mere det at vi ikke har gidd til å betale på ei leilighet mens vi holder å betaler på det fine nye huset vi skal få:)

Skrevet

når har du termin? greit å ha mamma i nærheten da:) når dere vet det bare er for en periode inntil huset står ferdig:)! kan jo være greit m litt hjelp i starten:)!

Skrevet

4 nov, men sist gang jeg var på ultralyd var det 28 oktober ( litt ofte på ultralyd) så håper ho kommer da:) når har du?

Skrevet

oj det går jo fort:) 15.november er "datoen min".

Skrevet

like deilig hver gang jeg hører noen som har termin etter meg, er skikkelig lei. uff,hehe. mulig dette blir et ene barn:)hehe. neda. men har ikke hatt noe lett svangerskap.så gleder meg til dette er over å jeg har cassandra i armene:) hva skal di tulle hete?

Skrevet

Mathilde tror jeg snuppa skal hete:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...