Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 jeg skriver ett nytt innlegg pga det andre var blitt litt langt! helt alvorlig, tenker du KUN på pengene du???? dette er ett barn som trenger støtte, omsorg, kjærlighet og respekt! det er MYE jobbing. og du SKAL stille opp 50000%!! vet du hva.. jeg er helt sjokket! er ikke rart at fosterbarn ikke har det så lett med slike mennesker med din innstilling til det! du SKAL ta deg tid til det. og passer ikke det inn i din hverdag, så lar du vere! bedre og havne ett annet sted enn hos noen som bare er opptatt av hva de får i lønn! SKJERP DEG!!! blir forbanna av slike som deg!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 enig, mennesker burde tenke litt mer før de handler. jeg er fosterbarn selv. og jeg har ikke en positiv ting og si om mine fosterforeldre.
Regnbuens barn™ . Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Du vet vel kanskje at dette ikke er snakk om vanlige fosterbarn? Dette er garantert ungdom med store problemer, som de til daglig helt sikkert minst er to voksne miljøterapauter på ... Penger er ikke årsaken til at mange velger å vie livet sitt til slike problematiske situasjoner, men når man snakker om ungdom med store problemer som kan være svært belastende for andre å håndtere så skjønner jeg godt at man må tenke på hva man tjener på det og, man er jo ikke i stand til å ta en jobb ved siden av siden man er nødt til å vie hele hverdagen sin til denne ungdommen.. Ungdom som er voldelige, atferdsproblematikk og rus, men som ikke fungerer på institusjon eller alene....
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Du forstår, Regnbuens barn, det er ikke alle som forstår hva store problemer og adferdsvansker hos ungdommen egentlig betyr i hverdagen. Så noen kommer alltid til å ville misforstå sånt.....
Anonym bruker Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 til din info. så er jobber jeg med ungdom med slike problem, og jeg vet veldig godt hva jeg snakker om. jeg har lang udannelse og lang erfaring. vist du synes at det er ett alt for stort ansvar så ikke ta det på deg pga pengene! HI
Regnbuens barn™ . Skrevet 15. september 2008 #7 Skrevet 15. september 2008 Jeg tror at hvis du virkelig jobber med ungdom av den "verste sorten" så hadde du aldri laget et innlegg på denne måten. Hvordan opplever du det i hverdagen å bli spyttet på, angrepet av,kastet tennveske på, løpt etter med kniv og jernrive, ungdom som du fysisk må legge i bakken når du er på jobb?? Det er flere enn deg som har lang erfaring, og høyere utdanning innenfor faget. Hvor mange voksne er dere på en ungdom? På min manns arbeidsplass er de for øyeblikket 3 menn på en ungdom. Og vær så snill og ikke kom og bagatelliser slike tilfeller. Beklager hvis du føler deg provosert, men det er ikke så sort/hvitt som du beskriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå