Høst:-) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Har ikke vært i barnedåp før, så er usikker på hva som er vanlig... - Pleier barnet å ta av seg dåpskjolen etter hvert? Hva skifter de evt. til? Sett etter penantrekk, men ikke sett noe aktuelt i så liten størrelse (56) - Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dåpslue? Vært i diverse barneklærbutikker som ikke har det. - Er det andre ting sm må forberedes enn mat, pynt og klær?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Kanskje du finner noe her? http://www.dinbaby.com/forum/thread/138687864
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 jenta vår gikk i dåpskjolen nesten hele dagen, skiftet til en kjole etter hvert fordi det var så varmt (hun ble døpt i mai) Gutten vår skiftet vi på da vi kom fra kirken, han hadde gulpet på kjolen, i tillegg til en skikkelig bæsjebleie, så da var det lettest å ta av alt. Han fikk på seg en mørk bukse, og en skjorte. (Han brukte str 68 da, 3 mnd gammel) Dåpslue vet jeg ikke hvor de har, søsteren min kjøpte en vanlig lue med blonder på på Cubus da hun skulle dåpe sitt barn. Andre ting.. hmmmm... kommer ikke på noe jeg. Lykke til!!
hysterika Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Jeg tror Fru Lyng og Barnas hus har dåpsluer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå