Gå til innhold

Har alle oppvaskmaskin og microbølgeovn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har dere evt hatt det lenge?

Vi har, X samboern min kjøpte begge deler da han flyttet inn til meg, da hadde jeg bodd for meg selv i 1 år og klart meg fint uten.

Han tok forøvrig microen med seg igjen da han flyttet ut 1/2 år senere.

Da klarte jeg meg fint uten i 1,5 år til min nåværende samboer flyttet inn til meg for ca 5 år siden. Han hadde micro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke noen av delene på mange år da jeg flyttet fra hjemme. Men da jeg kjøpte leiligheten jeg bor i nå(3 år siden) investerte jeg i oppvaskmaskin, et halvt år etter kjøpte jeg mikro for skattepengene mine. Er nok mest avhengig av oppvaskmaskinen, det er så kjedelig å vaske opp hehe

Skrevet

Har begge deler men microen blir svært lite brukt! Gjerne en gang hver andre måned.

Oppvaskmaskinen derimot er en av mine bestevenner:-)

Skrevet

Hadde ikke oppvaskmaskin før det nye kjøkkenet kom i hus... men micro har jeg alltid hatt:)

Skrevet

Bruker ikke microen så ofte, men den er kjekk å ha når jeg har glemt å ta ut brød, feks.

Oppvaskmaskinen er min beste venn! :)))

Skrevet

Har begge deler. Oppvaskmaskinen hadde jeg ikke klart meg uten!!!!!! Hadde ikke det med en gang her, eller når jeg bodde alene som student, og det var helt grusomt. Hater av hele mitt hjerte å vaske opp. Hiver alt inni der, og vasker opp absolutt minst mulig for hånd..

Micro har jeg og, og blir en del brukt til osteskiver og til å varme opp reste middager. men hadde fint klart meg uten den, og angrer på hvorfor jeg kjøpte ny for ett år siden. Ville heller hatt den plassen bare til benkeplass..

Skrevet

Ja... og har da hatt oppvaskmaskin i 6 år. Etter tre år som student uten. Og alltid hatt micro både hjemme, som student og nå her i huset mitt.

Skrevet

Det er på sånne spørsmål jeg merker at jeg er gammel.... Har hatt oppvaskmaskin i 14 år. Microen fikk vi for bare.... hjelp, 7 år siden. Den popper vi popcorn med. Men til det er den uvurderlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...