Mamma til gullet og en i magen Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Jah.... Da er jeg også testoman.... Testet med CB digital i dag tidlig (IKM fredag, trooor jeg ), ikke gravid. Så dukket 2 sterke røde streker opp på to forskjellige EL tester i ettermiddag og med det resultatet tippet det fullstendig over for meg og jeg rev opp forpakningen på den siste av de to CB testene jeg kjøpte i dag. Og gjett resultatet.......: IKKE GRAVID! Viste at den ville vise det men ble fullstendig slukt av situasjonen, hehe. Jeg som skulle vente helt til fredag med å teste noe som helst igjen...særlig.... Nå må jeg ut og kjøpe nye tester, svidd av 260,- på bare tull i dag...men nå SKAL jeg vente til fredag! Litt rart at EL testen slår ut så kraftig? Jeg hadde jo EL på forrige mandag...? Kan jo ikke ha EL igjen.... ? Har hørt her at EL testen kan slå ut positivt på graviditet, men akkurat nå er jeg bare lettere forvirret. Det murrer i korsryggen, stikker i magen og jeg har ømme bryster, i tillegg har jeg vært kvalm de siste 2 dagene... Kan jeg være gravid eller??? Klem
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 oiii så spennende da!!! Kan jo være at el-testen slår ut før grav testene?? Ikke vet jeg..... Selv så har jeg bestilt 20 flotte tester fra billigtester hehe, må ha et aldri så lite lager liggende tror jeg :-) Masse lykke til med videre testing!!!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Tjihi, dette er sprøtt, men jeg gjorde akkurat det samme i går... Jeg har ikm på mandag. Jeg har hatt mange symptomer, men det eneste jeg nå har igjen er at jeg har forferdelig vondt i bekkenet. Hadde virkelig problemer med å lage mat i går og har hatt noe helt fryktelig vondt i natt. DERFOR tror jeg kanskje at det er noe på gang ja... Forrige pp hadde jeg mange LH-stigninger, så det *kan* være at du rett og slett ikke har hatt el, men at den prøver seg på nytt. Da det skjedde meg meg ble pp på 6 uker....:-/ Denne ganger er jeg, derimot, ganske sikker på at jeg hadde el for litt over en uke siden, for jeg var hos gynekolog dagen etter og han mente jeg hadde hatt el. For sikkerhets-skyld (og fordi NOE må jeg jo teste etter...:-)) har jeg testet etter el helt til nå. Etter el ble testene nesten helt blanke, men i går var den, om ikke positiv, mye mer farget enn de foregående dagene. Test-streken er like sterk som konmtroll-streken, men ikke like tjukk, så jeg tror egentlig ikke at den er positiv. Den er ihvertfall mye sterkere enn de foregående dagene, da de nesten har vært helt blanke... Jeg så det var en til som hadde opplevd det samme nettopp. Vi får oppdatere hverandre etterhvert da! Spennende...:-D PS. jeg hadde også en blendahvit gravi-test i morges...:-D Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå