2 små orkaner Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 JEG SKAL BLI TANTE:-) Etter 6 gange med prøverør (en av dem uten for livmor) sitter en bitteliten spire i "magen" til søsteren min. Vi krysser alle fingre for at en liten nevø eller niese ser dagens lys i midten av mai........ Tror dette svangerskap vil føles like langt som mine egne:-)
konvall Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Gratulere så masse...Krysser fingrene for dere. Blåser over litt tryllestøv som jeg har igjen fra bim tiden...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Så koselig. Jeg har også blitt tante etter at svigersøster lyktes med å bli gravid på 3dje prøverørsforsøk.
NoDoubt Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 Så kjekt:-) Prøverørsbarn er noen under og på 6. forsøk må det kunne kalles et mirakelbarn:-) Håper inderlig alt går bra:-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Så kjekt da!!!!!! Gratulerer så masse. Til dere begge to. Er stort å bli tante syntes jeg, og er nok særlig kjekt for søsteren din når hun har vært gjennom så mange prøverør. Spennende tider i møte..
blond Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Hehe... ja, det er noe eget når man følger med på andres svangerskap. Det blir en spennende tid framover for dere. Gratulerer til søsteren din!
2 små orkaner Skrevet 16. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2008 Takk alle dere:-) Er helt tullete. Skulle tro det var meg som skulle bli mamma:-) Går å kigger på babyting og planlegge hva jeg skal gi og sy til babyen. Blir så frygtelig spennende.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Så koselig!! Jeg fikk frysninger når jeg leste innlegget ditt =) Krysser fingrene for dere om at alt går godt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå