Mille og baby :) Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Hadde vært hyggelig å bli nærmere kjent med flere fra Oslo Kan vi senere kan treffes osv.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 hei hei:) Jeg er fra oslo:)
Mille og baby :) Skrevet 15. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2008 Så bra Hadde vært gøy om vi senere hadde vært en liten gjeng på BIM-treff De fleste her inne har jo termin rundt omkring samme datoer, med bare 2-3 mnd forskjell. Hadde vært koselig å følge hverandre syntes jeg.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. september 2008 #4 Skrevet 15. september 2008 ja, skal du søke på abc?? NÅr har du termin?
Mille og baby :) Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Ja jeg søker i morgen. Har første kontroll på Majorstua Klinikken i morgen tidlig. Så med en gang hjertelyd er bekreftet (krysser fingrene for det), er jeg klar for å søke. Jeg regner med at min termin er slutten av april/førsten av mai, men jeg er ikke helt sikker. Så håper på å bli mer sikker i morgen Enn du?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Jeg har menstermin 20 april:) gleder meg masse! Vi må få til en liten ABCgjeng da!
Mille og baby :) Skrevet 15. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. september 2008 Ja det hadde vært gøy Håper jeg får plass nå da. Kjenner det kribler i magen med tanke på i morgen. Håper det er flere som slenger seg på nå da. Hvor gammel er du?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. september 2008 #8 Skrevet 15. september 2008 ja, men søker du nå får du nok plass! Husk at du trenger ikke søke gjennom legen din:) Jeg er 24 gammal røy av en snart 3barnsmor:P
Mille og baby :) Skrevet 15. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. september 2008 hahah, gammel røy av en snart 3barnsmor:p he he. det får jeg si. Det er ikke dårlig jeg er 22 venter min første. he he. [email protected] er msn min, hvis du vil legge meg til kan du gjøre det
Vero85 Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Heihei! Jeg er også fra Oslo. Bor på Sagene;) Hvor bor dere?? ABC klinikken? Er ikke det bare et tilbud for de som har født før?? Eller er det bare på føderiket på rikshospitalet??
lillemann i magen Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Hei, Jeg er og fra Oslo. Hadde ultralyd på Volvat i dag og er 7+4 i. Termin 2 mai
Mille og baby :) Skrevet 16. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2008 Så artig da Er jo flere og flere Pimp: jeg hadde også tidlig ultralyd i dag Er ca. like langt som deg. 7 mai fikk jeg termin. Vero: ABC-Klinikken er på ullevål sykehus, og er for de som vil føde naturlig, uten smertelindring i for av medikamenter, men man kan få akupunktur, badekar, og sånn sterilt vann (husker ikke hva det het for noe mer) Jeg bor på Majorstua. Hadde vært gøy å treffes etterhvert alle sammen! Jeg er 22 år jeg også.
Vero85 Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 Ja, jeg veit ABC klinikken praktiserer disse tingene der;) Og det er noe jeg tror på... Bor jo rett ved Ullevål (sagene). Blir nok til at jeg søker der;)
karamell mamma Skrevet 18. september 2008 #15 Skrevet 18. september 2008 Hei.. Jeg er fra Oslo. Bor på Rosenhoff. Har tatt 3 positive tester nå, og har regnet ut at jeg er ca. 6 uker på vei. Er 25 år og første barn;) Er det mange som har vært hos legen enda? Jeg fikk time i morgen for spørsmål ol.. Samt at jeg er litt tung pustet. Også fikk jeg time igjen om 2 uker for blodprøve.
wowo Skrevet 18. september 2008 #16 Skrevet 18. september 2008 Hei Er ikke fra Oslo, men har bodd her i mange år nå. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, så er vel 4 uker på vei... Er 29 år. Var med i en "hvem fra Oslo" på bli gravid forumet også, er veldig kjekt med noen som bor på samme sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå