Gå til innhold

Noen fra Oslo her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært hyggelig å bli nærmere kjent med flere fra Oslo :) Kan vi senere kan treffes osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:) Jeg er fra oslo:)

Skrevet

Så bra :) Hadde vært gøy om vi senere hadde vært en liten gjeng på BIM-treff :) De fleste her inne har jo termin rundt omkring samme datoer, med bare 2-3 mnd forskjell. Hadde vært koselig å følge hverandre syntes jeg.

Skrevet

ja, skal du søke på abc?? NÅr har du termin?

Skrevet

Ja jeg søker i morgen. Har første kontroll på Majorstua Klinikken i morgen tidlig. Så med en gang hjertelyd er bekreftet (krysser fingrene for det), er jeg klar for å søke. Jeg regner med at min termin er slutten av april/førsten av mai, men jeg er ikke helt sikker. Så håper på å bli mer sikker i morgen :) Enn du?

Skrevet

Jeg har menstermin 20 april:) gleder meg masse! Vi må få til en liten ABCgjeng da!

Skrevet

Ja det hadde vært gøy :) Håper jeg får plass nå da. Kjenner det kribler i magen med tanke på i morgen. Håper det er flere som slenger seg på nå da. Hvor gammel er du?

Skrevet

ja, men søker du nå får du nok plass! Husk at du trenger ikke søke gjennom legen din:)

Jeg er 24 :) gammal røy av en snart 3barnsmor:P

Skrevet

hahah, gammel røy av en snart 3barnsmor:p he he. det får jeg si. Det er ikke dårlig :D jeg er 22 venter min første. he he. [email protected] er msn min, hvis du vil legge meg til kan du gjøre det :)

Skrevet

Heihei! Jeg er også fra Oslo. Bor på Sagene;) Hvor bor dere??

ABC klinikken? Er ikke det bare et tilbud for de som har født før?? Eller er det bare på føderiket på rikshospitalet??

Skrevet

Hei,

Jeg er og fra Oslo. Hadde ultralyd på Volvat i dag og er 7+4 i.

Termin 2 mai :)

Skrevet

Så artig da :) Er jo flere og flere :) Pimp: jeg hadde også tidlig ultralyd i dag :) Er ca. like langt som deg. 7 mai fikk jeg termin. Vero: ABC-Klinikken er på ullevål sykehus, og er for de som vil føde naturlig, uten smertelindring i for av medikamenter, men man kan få akupunktur, badekar, og sånn sterilt vann (husker ikke hva det het for noe mer) Jeg bor på Majorstua. Hadde vært gøy å treffes etterhvert alle sammen! Jeg er 22 år jeg også.

Skrevet

Ja, jeg veit ABC klinikken praktiserer disse tingene der;) Og det er noe jeg tror på... Bor jo rett ved Ullevål (sagene). Blir nok til at jeg søker der;)

Skrevet

Hei..

Jeg er fra Oslo. Bor på Rosenhoff. Har tatt 3 positive tester nå, og har regnet ut at jeg er ca. 6 uker på vei. Er 25 år og første barn;) Er det mange som har vært hos legen enda? Jeg fikk time i morgen for spørsmål ol.. Samt at jeg er litt tung pustet. Også fikk jeg time igjen om 2 uker for blodprøve.

Skrevet

Hei

Er ikke fra Oslo, men har bodd her i mange år nå. Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid, så er vel 4 uker på vei... Er 29 år. Var med i en "hvem fra Oslo" på bli gravid forumet også, er veldig kjekt med noen som bor på samme sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...