Reveenka Skrevet 15. september 2008 #1 Skrevet 15. september 2008 Har sagt opp jobben min, og såfremt jeg får noen til å kjøpe meg fri fra bindingstiden min, slutter jeg 30 november. Så nå skal jeg på intervju på lokalsykehuset i slutten av uken - og samtidig er det utlyst en stilling på min første(og dypt savnede arbeidsplass) som jeg også har slengt inn en søknad på. Men så er det reiseveien da - den første jobben er det 35 minutter til; den andre 65 minutter. Men nå er jo jeg tilhenger av lange og smertefulle beslutningsprosesser, så jeg får vel gruble over dette en stund før jeg bestemmer meg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2008 #2 Skrevet 15. september 2008 Så spennende da!!! Krysser fingre for at du får akkurat den rette jobben som har akkurat sånn passe avstand som du kan leve fint med:-) Alltid spennende med jobbskifte:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 15. september 2008 #3 Skrevet 15. september 2008 Du kan få jobb som hushjelp her om du vil:o))) Ja de lange og smertefulle beslutningsprosessene dine er beryktet;-) Kult med ny jobb og klart du tar den...... men er ikke 35 mindre enn 65???
Reveenka Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Hehe, jo det er det jo - men jeg har en anelse om at det er veeeeldiiig laaaangsooomt deeeer...... Og det _hadde_ vært artig med litt mer "futt and fart" for en gangs skyld.... Jo sykere, jo bedre..... Tenketenketenketenke
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 He he he ja jeg kjenner til tankegangen, har vært å snust på abulanseyrket for mange år siden. Og da jeg hospiterte på ambulanse så var det vel i grunn litt av de samme tankene:o)) Men enig med deg, er man først på jobb er det greit med litt fart....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå